Haal ik de (stalen) benzinetank uit de AK, leg 'm ff op z'n kant., zet 'm weer recht, begintie te lekken!!!!.
Aan weerszijde van de aftapplug zitten wat lijkt op nageltjes, zouden ook puntlasjes kunnen zijn. Schroevedraaiertje erbij, prik ik zo een gat in de nagel. Uit nieuwschierigheid: is dit de vlotterbevestiging die doorgerot is?
AK benzinetank
Re: AK benzinetank
de vlotter zit bovenop de benzinetank dus lekken dat lijkt me sterk (of je moet heb bijna overvol tanken ) ik heb zelf een plastic tank en daar heb je geen aftapplug. ik denk dat het verstandig is om een 2e hands tnk erin te zetten.Boetjie schreef:Haal ik de (stalen) benzinetank uit de AK, leg 'm ff op z'n kant., zet 'm weer recht, begintie te lekken!!!!.
Aan weerszijde van de aftapplug zitten wat lijkt op nageltjes, zouden ook puntlasjes kunnen zijn. Schroevedraaiertje erbij, prik ik zo een gat in de nagel. Uit nieuwschierigheid: is dit de vlotterbevestiging die doorgerot is?
suc6
een tank kan wel degelijk lekken bij de vlotter of de aansluiting met de leiding. Als je tankt komt er immers ook benzine in de vulpijp, hoger dus dan de dichting van de vlotter.
Oh.... het gaat over aka's...
Bullit
Oh.... het gaat over aka's...
Bullit
Laatst gewijzigd door Bullit op wo 28 jul, 2004 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.