metalen dyane koplamp behuizing
-
- Regelmatige poster
metalen dyane koplamp behuizing
ik heb een tijdje terug via marktplaats 2 nos metalen cibie koplamphuizen incl verstel kabel gekocht voor mijn dyane, nu heb ik ook nieuwe reflectoren gekocht die voor metalen behuizing zouden moeten zijn? [ waar zou ik dat aan kunnen zien?]
maar mijn vraag is hoe heeft citroen het bedacht in elkaar / verstelbaar te krijgen? want ik kom er geen wijs uit.
alvast bedankt!!
maar mijn vraag is hoe heeft citroen het bedacht in elkaar / verstelbaar te krijgen? want ik kom er geen wijs uit.
alvast bedankt!!
Als het goed is haak een hoek aan de bovenkant van de reflector achter een soort schuifje met een veer. Vervolgens kantel je 'm recht en klikt ie vast in een klemmetje aan de onderkant (schuin tegenover het bovenst punt. De hoogte verstel je met de kabel. De hoek met de twee stelschroeven in de behuizing.
Oh ja, de oudere types hebben een linker en een rechter behuizing en dito reflector...
Oh ja, de oudere types hebben een linker en een rechter behuizing en dito reflector...
------------------------------
Traction 11 BL 1950
Traction 11 BL 1950
-
- Regelmatige poster
Ze worden op dit moment aangeboden op de markt..
http://www.2cv.nl/markt/advertenties/16 ... site=2cvnl
Eeeeh wacht, er zijn twee verschillende types met metalen huizen. Marchal en Cibie. Kan je onderling niet uitwisselen dacht ik.
Denk trouwens dat je het beste plastic huizen kan zoeken bij je reflectors!
http://www.2cv.nl/markt/advertenties/16 ... site=2cvnl
Eeeeh wacht, er zijn twee verschillende types met metalen huizen. Marchal en Cibie. Kan je onderling niet uitwisselen dacht ik.
Denk trouwens dat je het beste plastic huizen kan zoeken bij je reflectors!
------------------------------
Traction 11 BL 1950
Traction 11 BL 1950
-
- Regelmatige poster