Hoeveel liter rx5 en rx10 heb je nodig om de onderkant en binnenkant van een 2cv koets te behandel?
Ik kan ook maar 2 leveranciers vinden op google, iemand een andere in de aanbieding? graag reactie over leverancier via PM of mail.
rx5 en rx 10
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
Caprotech is de fabrikant van dat spul.
Op de site http://www.caprotech.nl/dealers.php staan alle verkopers.
Zelf bestel ik het lekker lui bij een Eendenwebwinkel.
Op de site http://www.caprotech.nl/dealers.php staan alle verkopers.
Zelf bestel ik het lekker lui bij een Eendenwebwinkel.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
hou er wel rekening mee dat het spul nauwelijks droogt beneden de 15 graden.
Dus wachten tot het voorjaar of een verwarmde garage.
ik heb voor de eend 3/4 liter RX7 gebruikt voor alles aan de binnenkant, iets minder dan 2 liter RX5 en 1 of 2 liter RX10, dat weet ik niet meer precies. Dat is voor de koets plus het chassis.
Gr Rob
Dus wachten tot het voorjaar of een verwarmde garage.
ik heb voor de eend 3/4 liter RX7 gebruikt voor alles aan de binnenkant, iets minder dan 2 liter RX5 en 1 of 2 liter RX10, dat weet ik niet meer precies. Dat is voor de koets plus het chassis.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ik heb voor chassis en onderkant ruim 2,5 liter van elk gebruik, misschien zelfs wel meer. Voor de binnenkant heb ik ML gebruikt, ook daarvan heb ik flink wat bussen gebruikt, ik denk wel zo'n 6.
Ook ik heb wel eens 2 weken moeten wachten omdat de boel niet droog was vanwege de temperatuur
Ook ik heb wel eens 2 weken moeten wachten omdat de boel niet droog was vanwege de temperatuur

2CV Spécial, 1985, orga 2977, bleu des tropiques
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
ja de temperatuur wordt een klein probleempje, maar gaat goedkomen.
Denk dat ik lekker kwast in mijn eigen schuur en dan op de trailer naar de overburen in de loods met kachel.
Ik zal dus wel iets minder nodig hebben dan jullie, heb een chalvi chassis wat al behandeld is 2 jaar terug. Gaat alleen om de onderkant van de koets, binnen kant moet met overschilderbaar produkt. Dus wel rx5 maar geen rx10.
Bedankt voor jullie info
Denk dat ik lekker kwast in mijn eigen schuur en dan op de trailer naar de overburen in de loods met kachel.
Ik zal dus wel iets minder nodig hebben dan jullie, heb een chalvi chassis wat al behandeld is 2 jaar terug. Gaat alleen om de onderkant van de koets, binnen kant moet met overschilderbaar produkt. Dus wel rx5 maar geen rx10.
Bedankt voor jullie info