Dus toen ik ongeveer een maand geleden een 62er AZU onder de vliegroest op het www tegen kwam die een 2CV garage had meegenomen naar NL bleef dat ding maar in mijn hoofd rond rijden.
En dan begint het gevecht tussen hart en verstand, toch maar eens informeren naar een stallingsplekje en na verloop van tijd toch het ding maar eens bekijken, en dat was dus afgelopen zaterdag.
En ik kan nu dus zeggen dat ik een AZU heb gekocht

Plaatje's: http://www.mijnalbum.nl/Album=MTAKUIUD
13.5 pk (volgens mij) dus je kunt er net niks mee

Uiteraard is er werk, voetenbak en bodemplaten en ook in de bak is er wat werk en 1 kriksteun lijkt ook wat ijzer te missen.
En als de koets gelicht word zal ik nog wel wat tegen komen

De buitenkant blijft zo als die nu is, RX 5 er over en daar waar het nodig is word er op de Franse manier iets aan gedaan.
Het lijkt me mooi om de onderkant van de koets in de blauwe RX 10 te smeren (de auto is ook blauw, bleu neve AC 609)
Het chassis word weer netje's zwart en het motortje (wat goed loopt) zal ook wel weer worden aangepakt, weet nog niet of ik die optisch zo laat of toch ook mooi in de verf zet.
De auto is compleet, op een reservewiel en een accu na (voor zover ik nu kan beoordelen

Als de auto bij mij thuis is ga ik de eerste laag RX 5 aanbrengen (uitwendig en inwendig, behalve de toch al verotte delen) en daarna gaat de auto de stalling in en dan kan het nog wel een paar jaar duren voordat ik er mee ga beginnen!