Is het voor een semi-sleutelaar als ik mogelijk om achteruitrijlicht te monteren op m'n Charleston ???
neuj, 'snie nodig. Alleen het dekseltje. Bak even ondersteunen, dekseltje wisselen en baksteun weer vastzetten.jack schreef:Hi, punky. Vandaag bij de eendewacht (alfred) geweest en die vertelde het zelfde verhaal. Ik heb begrepen dat de achteruitrij schakelaar verplicht is voor duitse eenden.
...
Zucht... maar dan moet ik wel heel de versnellingsbak + motor uit de auto halen... zucht...
ja, de olie moet eruit. voor je de deksel weer wil monteren moet je de oude vloeibare pakking eraf krabben, dan ontvetten en dan er weer nieuwe vloeibare pakking op smeren.Lelijke Eend schreef:Is het dan ook een idee om gelijk even het rubber te vervangen waar de bak op steunt ?
Ennuh, misschien een domme vraag, maar ik stel hem lekker toch: moet dan ook de olie er uit ?
Dingen zijn nogal moeilijk aan te komen, maar de prijzen die ik gehoord heb tijdens mijn zoektocht lagen tussen de 7 en 15 euro. Maar je zult wel ff moeten zoeken!!! Tenminste dat was bij mij het geval.Lelijke Eend schreef:Wat kost zo'n schakelaar die in die plaat hoort ? En weet iemand heel toevallig wat voor schroefdraad daar *exact* op zit ?