2cv op HHO
2cv op HHO
wij zijn onlangs begonnen met hem inbouwen van een watergas instalatie in mijn eend!
HHO, zie internet voor meer info...
het werkt vriuj simpel
ik heb een kit besteld in Amerika
even wat foto's
hier komt het gas bij de lucht
de hele bende
de schakelaar
beetje meer koeling
herken het onderdeel....
extra koeling venuit wielkast
visa bobine en powetube
motor is een 2cv6 motor met 650 cc cilinders.
HHO, zie internet voor meer info...
het werkt vriuj simpel
ik heb een kit besteld in Amerika
even wat foto's
hier komt het gas bij de lucht
de hele bende
de schakelaar
beetje meer koeling
herken het onderdeel....
extra koeling venuit wielkast
visa bobine en powetube
motor is een 2cv6 motor met 650 cc cilinders.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 214
- Lid geworden op: ma 12 dec, 2011 17:50
waterstof
gaaf ik weet ongeveer hoe het werkt op citromobile vorig jaar stond er ook een
laat even weten hoe dat rijd ben wel nieuwsgierig naar dit soort dingen rijd zelf een eend op AARDGAS en ben momenteel er ook een aan het ombouwen voor een klant
volgens die gast die er vorig jaar mee op ctromobile stond ,, word er waterstof bijgemengd? en rijd de auto op een mengsel van benzine en waterstof??
mischien een stomme vraag maar als er extra brandstof ( waterstof) word toegevoegd , moet de orginele brandstof toevoer dan niet verminderen ( kleinere sproeiers ,minder benzine ??)
anders word de verhouding lucht/brandstof toch te rijk
enfin ik volg het met intresse mischien ook iets voor op de aardgas eend ??? aardgas en waterstof
fuchs
laat even weten hoe dat rijd ben wel nieuwsgierig naar dit soort dingen rijd zelf een eend op AARDGAS en ben momenteel er ook een aan het ombouwen voor een klant
volgens die gast die er vorig jaar mee op ctromobile stond ,, word er waterstof bijgemengd? en rijd de auto op een mengsel van benzine en waterstof??
mischien een stomme vraag maar als er extra brandstof ( waterstof) word toegevoegd , moet de orginele brandstof toevoer dan niet verminderen ( kleinere sproeiers ,minder benzine ??)
anders word de verhouding lucht/brandstof toch te rijk
enfin ik volg het met intresse mischien ook iets voor op de aardgas eend ??? aardgas en waterstof
fuchs
wat niet kan doen we lekker toch
op www.watergas.nu kan je veel info vinden
we zijn er nu achter dat we een grotere dynamo moeten hebben met een zwaardere accu.
als we de tank leeg hebben gereden kan ik meer zeggen hoeveel benzine we uitgespaard hebben met dit zeer goedkope systeem
we zijn er nu achter dat we een grotere dynamo moeten hebben met een zwaardere accu.
als we de tank leeg hebben gereden kan ik meer zeggen hoeveel benzine we uitgespaard hebben met dit zeer goedkope systeem
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 214
- Lid geworden op: ma 12 dec, 2011 17:50
waterstof
even gekeken op de link het vreet inderdaad nogal wat stroom
normale eend dynamo,s redden dit niet je kan er een van een gsa op zetten past ongeveer
zelf rijd ik met een japanse compacte moderne dynamo deze laad bij volle belasting 14.4 volt en 52!! ampere ( met achteruitverwarming.100 watt lampen .cng instalatie ,,DIKKE radio,,kachelblowers aan!) ben hier erg tevreden mee
normale eend dynamo,s redden dit niet je kan er een van een gsa op zetten past ongeveer
zelf rijd ik met een japanse compacte moderne dynamo deze laad bij volle belasting 14.4 volt en 52!! ampere ( met achteruitverwarming.100 watt lampen .cng instalatie ,,DIKKE radio,,kachelblowers aan!) ben hier erg tevreden mee
wat niet kan doen we lekker toch
ik heb zo'n set in een xsara ingebouwd, werkt prima, heb 30% minder benzine verbruik.
Ik heb een collega die deze HHO dingen maakt.
Later ga ik er ook eentje in mijn 2cv inbouwen.
Ik heb een collega die deze HHO dingen maakt.
Later ga ik er ook eentje in mijn 2cv inbouwen.
Laatst gewijzigd door zloek op za 29 sep, 2012 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
kijk maar op internet, youtube enz, er is genoeg informatie hierover.
Mijn Xsara combi verbruikt normaal 10 liter op 100km, met HHO 6,6 liter op 100km.
is wel mooi meegenomen voor een HHO generator voor maar slechts 150 euro.
Ik kan niet wachten totdat ik mijn eendje test, zal dan echt super zuinig zijn
Ik wacht af wat Ramon zal zeggen over zijn instalatie
die van mij ziet er wel wat anders uit:
www.cos.nazwa.pl/HHO/hho.jpg
Hier heb ik alles op een plek, water gaat in de tank waar de elektroden al erin zitten.[/img]
Mijn Xsara combi verbruikt normaal 10 liter op 100km, met HHO 6,6 liter op 100km.
is wel mooi meegenomen voor een HHO generator voor maar slechts 150 euro.
Ik kan niet wachten totdat ik mijn eendje test, zal dan echt super zuinig zijn
Ik wacht af wat Ramon zal zeggen over zijn instalatie
die van mij ziet er wel wat anders uit:
www.cos.nazwa.pl/HHO/hho.jpg
Hier heb ik alles op een plek, water gaat in de tank waar de elektroden al erin zitten.[/img]
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 769
- Lid geworden op: vr 28 mar, 2008 08:26
- Locatie: Condezaygues, Frankrijk
Als het echt zou werken dan hadden de autofabrikanten het systeem al lang omarmd en vind je het in elke nieuwe auto. Het kan ook niet werken want je gebruikt de energie uit je dynamo om het knalgas te maken. En dat zou dan meer energie opleveren bij verbranding dan dat het gekost heeft om het knalgas te maken? Dat zou energie uit niets zijn. En dat kan dus niet.
Kortom, het is gewoon een broodje aap!
Kortom, het is gewoon een broodje aap!
Laatst gewijzigd door Kulio op ma 1 okt, 2012 07:29, 1 keer totaal gewijzigd.