terugplaatsen pedalen + hoofdremcylinder lukt niet

Alles in, over, rond en op de koets.
Plaats reactie
bartvds
Regelmatige poster
Regelmatige poster

terugplaatsen pedalen + hoofdremcylinder lukt niet

Bericht door bartvds » wo 9 mei, 2012 19:37

Kan iemand aub helpen? Die klote pedalen en hoofdremcylinder krijg ik niet meer op zijn plaats in mijn nieuwe koets! :evil: De pedalen passen perfect in de uitstulping van de koets maar wanneer ik de 2 samen wil plaatsen (pedalen + hoofdremcylinder) krijg ik ze er echt met geen mogelijkheid in. Hoe kan het nu dat de pedalen zonder hoofdremcylinder wel passen en met de hoofdremcylinder ertussen niet. Is dezelfde breedte en toch past het dan niet. Wat doe ik nu verkeerd? Ik weet het echt niet!!! Erg frustrerend. Graag tips als deze er zijn.

Bart
Bordeaux/zwarte Charleston van '81

AZL57
Addicted user
Addicted user

Bericht door AZL57 » wo 9 mei, 2012 20:12

Dag Bart,
in de hoofdremcylinder zitten een soort busjes, die moeten in de gaten van het pedalenstel passen. Als die niet in de gaten vallen staat het stel te ver open om in de opening te passen.
diverse Citroens, wat anders.

bartvds
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door bartvds » wo 9 mei, 2012 20:26

't is gelukt, zat gans de tijd al met een nieuwe hoofdremcylinder te klooien! Met de oude geprobeerd en dat gaat vanzelf. Ongelooflijk! zijn beide even breed hé en toch past de oude wel en de nieuwe niet. Ga de oude dus renoveren en terugplaatsen, die nieuwe ga ik ergens in een verloren hoekje gooien denk ik :evil:

Bart
Bordeaux/zwarte Charleston van '81

David
Heavy user
Heavy user

Bericht door David » wo 9 mei, 2012 21:31

Of gewoon terugbrengen.....

Plaats reactie