Nieuwe krukas

Plaats reactie
Bull Frog Bleu
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Nieuwe krukas

Bericht door Bull Frog Bleu » vr 25 mei, 2012 23:21

Aangezien kenissen al tijden rondrijden met een tikkend blok door versleten krukas ben ik voor ze opzoek naar een vervangend blok of nieuwe krukas.
Dat laatste ligt nergens meer op de plank en meende dat er ergens in eindhoven een garage zit die ze reviseerd.

Zag echter laatst op mijn zoektocht een Argentijns bedrijf voorbij komen die dergelijke krukkassen nieuw fabriceerd. Gezien de kwaliteit van argentijns imitatieplaatwerk niet best is zijn mijn verwachtigingen niet hoog. Zijn hier mensen die een dergelijke krukas al eens gemonteerd hebben in eigen blok en er mee rond rijden?? ben benieuwd naar de ervaringen

Ze maakten overigens ook compleet nieuwe 2cv motoren met injectie en wel heel moderne custum mehari's op 2cv basis
Citroén rolls better than a Rolls!

Thijs
Heavy user
Heavy user

Bericht door Thijs » za 26 mei, 2012 09:37

Geen ervaring mee maar 'van horen zeggen' zeeeer slechte kwaliteit.

2cv4
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door 2cv4 » za 26 mei, 2012 10:54

Die immitatie krukas is idd van slechte kwaliteit,en dat bedrijf schijnt het ook niet echt voor elkaar te hebben.Probeer het is bij die bekende kitcar leverancier zij kunnen als het goed is nu wel krukassen reviseren.
2cv4 1970 az-a2
2cv 1967 az
AK 350 1968 glaceauto

schermer
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door schermer » za 26 mei, 2012 13:38

Er zit ook een bedrijf in belgie dat o.a. eendencarters aanpast voor visa cilinders zij maken een geheel nieuwe verbeterde krukas, schijnt dat veel 24 uurs racers er ook mee rijden. Kost wel een paar centen

Bull Frog Bleu
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Bull Frog Bleu » wo 30 mei, 2012 12:08

Dank voor de reacties.

De argentijnse krukas laat ik voor wat het is en zal eens gaan informeren bij voorgaande bedrijven.
Citroén rolls better than a Rolls!

Plaats reactie