dashbord vraagje
-
- Veelvuldig poster
dashbord vraagje
ik had is heel ff een vraagje ivm het dashbord
mijn naftmeter is bijna dood, af en toe zit er nog is beweging in en dat vind ik erg vervelend..
k heb al een nieuwe vlotter gestoken, da was t nie, maar geen nood..
de rubber tussen vlotter en naftbak was ook versleten en ook ma ineens een nieuwe vlotter gestoken.
nu denk ik gewoon dat er achter mn dash een kabeltje los zit ofzo, dus ik da dash losgeschroefd maar kon er niet bij omda de kabels erg kort waren :S
ter gevolg dat het lampje van mn pinker ook niet meer brand .
kan ik nu via de motor die kabels wat verder naar binnen duwen zodat ik er dan beter bij kan?
zoals nu heb ik serieus schrik dat die kabel de massa (carroserie) gaat raken, zou dit mogelijk zijn??
mijn naftmeter is bijna dood, af en toe zit er nog is beweging in en dat vind ik erg vervelend..
k heb al een nieuwe vlotter gestoken, da was t nie, maar geen nood..
de rubber tussen vlotter en naftbak was ook versleten en ook ma ineens een nieuwe vlotter gestoken.
nu denk ik gewoon dat er achter mn dash een kabeltje los zit ofzo, dus ik da dash losgeschroefd maar kon er niet bij omda de kabels erg kort waren :S
ter gevolg dat het lampje van mn pinker ook niet meer brand .
kan ik nu via de motor die kabels wat verder naar binnen duwen zodat ik er dan beter bij kan?
zoals nu heb ik serieus schrik dat die kabel de massa (carroserie) gaat raken, zou dit mogelijk zijn??
-
- Veelvuldig poster
die steken allemaal in, denk iets achter het dash, de massa hebben we ook goed gemaakt toen met een appart kabeltje2cv4 schreef:Meestal een slechte massa aansluiting bij de tank,de meter zelf en de bedrading gaat zelden of nooit stuk.Het draadje onder de achterbank naar de tankvlotter wil ook wel eens losgeraakt zijn.Maar dan werkt de meter helemaal niet meer.
kun je die accubak er gewoon uit schroeven ja?
-
- Veelvuldig poster
ik heb dat eens uit elkaar gehad
idd je kunt bij de kabels, dat zijn niks anders dan kabels, je kan nergens goed bij..
enkel het lampje vd pinker was er uit gesprongen en dat heb ik terug kunnen steken... ma t zit nog niet zoals het moet zitten :S
wat er ook lag (en k weet nie of dat normaal is) een losse stekker...
of is dit mss voor een radio of dergelijke?
idd je kunt bij de kabels, dat zijn niks anders dan kabels, je kan nergens goed bij..
enkel het lampje vd pinker was er uit gesprongen en dat heb ik terug kunnen steken... ma t zit nog niet zoals het moet zitten :S
wat er ook lag (en k weet nie of dat normaal is) een losse stekker...
of is dit mss voor een radio of dergelijke?
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- bartje2212
- Regelmatige poster
er zit een koperen plaatje in de stekker gestoken die moet je eruit trekken en dan op zoek naar een schakelaar voor het alarmlicht. Gewoon zo',n rechthoekige met een driehoekje op de knop. Deze dus. Er moet nog een stekkertje liggen voor het controlelampje.
zitten ook in andere citroen als GSA en zo.
zitten ook in andere citroen als GSA en zo.
diverse Citroens, wat anders.