Vanmorgen kon ik voordat ik naar mijn werk moest mooi de eenden bekijken die door Krimpen aan den IJssel reden.
Zeker 5 eenden en een Dyane. Het was voorbij voor ik het wist. Was een beetje te optimistisch geweest, had er iets meer verwacht
De sliert van 6 auto's in krimpen ging als 12 door vanuit Gouda en uiteindelijk waren het er 17 (1x ami, 1x dyane, 2x ak en 13 2CV' s).
Het was een hele mooie rit langs de Lek met 2 oversteken. Alles perfect geregeld, Bedankt daar voor! Op het terein zelf was weinig georganiseerd. We hebben wel leuk staan te praten en alle moois bekeken.
Het was een goed geregelde, mooie dag op een prima locatie. Het weer werkte gelukkig mee, ook als de zon er niet scheen was het qua temperatuur goed te doen. Hoewel vooraf duidelijk was aangegeven dat je allerlei rommel via kofferbakverkoop kwijt kon werd dat weinig gedaan en was er zelfs veel verbazing.
Degene die schade had gereden was nog blij met me want ik kon hem gereedschap lenen wat hij nodig had, en ik dus bij me had, om de eend improvisorisch te repareren. Maar ja, later zag ik een Wegenwachteend die afgeladen was met gereedschap...
Enfin, hierbij enkele van mijn foto's van vanmiddag.
Allereerst, lekker ijdel, eerst mn eigen eend naast de Ami6 van forumlid Flower.
Leuke rit (zijn in Venray aangesloten), prima weer gehad en complimenten voor de organisatie. Was de eerste keer dat we meereden maar zeker niet de laatste!
Ik vondt het een hele leuke dag.
Dacht in eerste instantie dat de Azu pech had, maar even later viel mijn buurvrouw op dat hij schade had gekregen, zonde als zulke dingen gebeuren.
@ rollo ,mooie foto;s gemaakt!!
Thanks voor oa mijn eend te kieken
Altijd leuk weer wat nieuwe (forum)gezichten te zien/tegen te komen.
Rollo & David oa.
Het weer heeft zich redelijk gedragen,niet te koud niet te warm
Ik heb me prima vermaakt, lekker kletsen en Eendje's kijken , leuk evenement, maar ik had wel wat meer auto's verwacht , maar dat zal wel door de weersverwachtingen zijn komen.
Ik hoorde een getal van ongeveer 120 auto's, maar zoveel heb ik er niet bij elkaar gezien , toen wij (de rit uit Friesland) aankwamen (rond 14.30? ) waren er volgens mij al weer mooi wat auto's vertrokken, want ik zie nu foto's van auto's die ik niet gezien heb.....
Jammer dat de opkomst inderdaad (en ook de kofferbakverkoop) een beetje magertjes was. Ik had -met Beusichem in het achterhoofd- wat meer verwacht.
Zonde van de AK350 ook, die schade...
De sterrit vanuit Rotterdam was overigens prachtig, mooie route er naar toe en alles prima geregeld.