1 of 2 cilinders?
Geplaatst: zo 1 jul, 2012 12:46
Hallo,
Hoe weet ik of mijn motor op 1 of op 2 cilinders loopt?
Er is namelijk het volgende aan de hand:
Motor loopt redelijk goed maar als ik de bougie kabel aan de bestuurders kant tijdens het lopen eraf haal loopt hij wat slechter maar blijft lopen. Doe ik dat aan de bijrijders kant dan valt hij meteen uit. Verder wordt de klepdeksel van de bestuurderskant veel minder warm dan de andere kant. Is dit normaal?
Wat heb ik reeds gecontroleerd:
Klep speling is goed,
Vonk is redelijk goed.
Nieuwe bobine
Nieuwe contactpunten
Compressie 6,5 bar beide kanten (bij hoeveel bar is revisie nodig?)
Alvast bedankt voor de reactie,
Camille
Hoe weet ik of mijn motor op 1 of op 2 cilinders loopt?
Er is namelijk het volgende aan de hand:
Motor loopt redelijk goed maar als ik de bougie kabel aan de bestuurders kant tijdens het lopen eraf haal loopt hij wat slechter maar blijft lopen. Doe ik dat aan de bijrijders kant dan valt hij meteen uit. Verder wordt de klepdeksel van de bestuurderskant veel minder warm dan de andere kant. Is dit normaal?
Wat heb ik reeds gecontroleerd:
Klep speling is goed,
Vonk is redelijk goed.
Nieuwe bobine
Nieuwe contactpunten
Compressie 6,5 bar beide kanten (bij hoeveel bar is revisie nodig?)
Alvast bedankt voor de reactie,
Camille