Wheels chassis
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wheels chassis
Weet iemand toevallig adressen in nl of belgie waar het Wheels chassis verkocht wordt?
Ik begreep dat dit het chaasis is dat bij de 24 hrs op spa gebruikt wordt icm een bmw blok.
Ik begreep dat dit het chaasis is dat bij de 24 hrs op spa gebruikt wordt icm een bmw blok.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hoi David,
Ik denk dat wij elkaar al mailen over het franzose chassis.
De reden dat ik nog even naar een wheels kijk is even om te zien of deze niet beter zou zijn voor een BMW conversie. Wil even de verschillen weten van alle chassis zodat ik uiteindelijk de beste kan kiezen. Ik heb nu 5 jaar geleden ook al eens een chassis wissel gedaan met een zoals de verkoper mij toen vertelde top chassis en deze is totaal doorgerot dit wil ik niet nog een keer dus vandaar dat ik alle chassis nu aan het zoeken en vergelijken ben.
Ik denk dat wij elkaar al mailen over het franzose chassis.
De reden dat ik nog even naar een wheels kijk is even om te zien of deze niet beter zou zijn voor een BMW conversie. Wil even de verschillen weten van alle chassis zodat ik uiteindelijk de beste kan kiezen. Ik heb nu 5 jaar geleden ook al eens een chassis wissel gedaan met een zoals de verkoper mij toen vertelde top chassis en deze is totaal doorgerot dit wil ik niet nog een keer dus vandaar dat ik alle chassis nu aan het zoeken en vergelijken ben.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
misschien wat piccies dan?David schreef:Wij mailen inderdaad![]()
Je moet het een keer zien dan snap je wat ik bedoel.

ps. garage amis in brussel verkocht/verkoopt wheels....
google gewoon eens op wheels en je zal vinden
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
-
- Regelmatige poster
wheels
voor 3 jaar terug nog meegeholpen een eend met bmw-1200 gs motor/gsa bak te bouwen deze staat op een fransoze chassis en dat was in ieder geval voor de rdw sterk genoeg om deze auto goed te keuren
heb de beide chassis al vaker ondergebouwd de wheeels is wat ,,slordiger,, gebouwd sterk genoeg zak het wel zijn mijn voorkeur zou uitgaan naaar een franzose chassis de wheeels zijn in nl ook slecht te verkrijgen
heb de beide chassis al vaker ondergebouwd de wheeels is wat ,,slordiger,, gebouwd sterk genoeg zak het wel zijn mijn voorkeur zou uitgaan naaar een franzose chassis de wheeels zijn in nl ook slecht te verkrijgen

wat niet kan doen we lekker toch