Afgelopen jaar heb ik veel geknutseld aan mijn eend en heb ik verschillende onderdelen (nieuw) gekocht. Op zich geen probleem, maar gezien de grote hoeveelheid gebruikte onderdelen die er nog in schuren ligt, best jammer. Maar als je iets nodig hebt, vind het dan maar snel en goedkoop. Dat lukt meestal niet...
Nu kocht ik vorige week van een gepensioneerde eendensloper een berg gebruikte onderdelen. Heel veel heb ik weggegooid, maar heel veel is goed bruikbaar en wat bleek: 8 onderdelen die ik afgelopen jaar (nieuw) had vervangen zaten er tussen,.... :S
Nu ben ik een echte liefhebber en wil graag bijdragen aan het behoud van het straatbeeld met klassieke Citroens. Ik zit nu met een voorraad onderdelen die ik niet volledig zal gaan gebruiken en dat wil ik graag delen.
Wat ik zo leuk vind aan de 2cv-scene, is dat alles redelijk relaxt is. Regelmatig worden onderdelen voor flessen wijn of kratjes bier aangeboden. Ik wil dit stimuleren en aan bijdragen nu ik ook meer onderdelen heb dan ik hebben kan. Daarom bied ik de onderdelen aan voor kleine prijzen of te ruil. Het leek me handig om daarbij bedragen te gebruiken waar wij ook papiergeld in hebben: 0,5,10,20 of 50 Euro.
Nu heb ik dit bericht hier niet alleen neergezet om bekendheid aan mijn aangeboden onderdelen te geven, maar ook omdat ik dit 'ruilen voor liefhebbers' een naam wil geven. Ik ben ooit begonnen met Kevers en daar heerst echt een prijsgekte. Uiteindelijk ben ik daarom ook 2cv gaan rijden, omdat dat binnen de 2cv liefhebbers niet heerst (tenminste zo lijkt het).
Dit topic lijkt me niet geschikt om dingen aan te bieden (daar is de markt voor), maar misschien is het wel leuk om hier te melden wat er is 'geruild', oftewel het grote 'Ruilen voor liefhebbers'-topic!