Het hoeft natuurlijk niet speciaal een eenden lasser te zijn. Een beetje kennis van het plaatwerk is echter wel weer handig.
Eendegek in Zaandam schijnt inderdaad wel een aparte vogel te zijn, maar dat is meer de buitenkant. Persoonlijk ken ik hem niet.
Het volgende is voor jou wel een idee dan wel handig. Het forum is onderdeel van of hoort bij
www.2cv.nl. Daar is ook een topic eendenmarkt en kan je advertenties plaatsen. Omschrijf je klusje (foto kan er volgens mij helaas niet bij) en leg zo contact met een leuke lasser bij jouw in de buurt. Je roestprobleem lijkt op het eerste oog niet zo groot te zijn en is in mijn ogen wel aardig op te lappen. Iemand moet het leuk vinden om te doen. En die moet gewoon te vinden zijn. Als je het laat doen door iemand die het alleen voor het geld doet, wordt het snel prijzig. Terwijl er ook mensen zijn die je graag weer op weg helpen. Ga aan de slag en laat mij weten of het lukt. Zoniet dan moeten we een andere oplossing zoeken. Ik heb misschien/misschien ook nog wel een stukje eend voor je. Ik heb min of meer dat stukkie nog aan een koets zitten die weg moet. Ik ben op dit moment om van 2 eenden 1 eend te maken, dus dan blijft er nog wel wat over.