Koplampen haperen
Koplampen haperen
Vanochtend had ik zoiets raars, ik rij weg, choke vol uit, radio aan.. Op het moment dat ik mijn verlichting wil aan zetten weigerden de koplampen. Groot licht deed het wel, maar de gewone verlichting kreeg ik niet aan. Toen ik de choke indrukte gingen de koplampen wel branden.. De verlichting van de choke en de koplampen is toch een heel apart circuit?? Vervolgens de auto even neergezet, opnieuw gestart, en toen deed de verlichting het inclusief choke weer wel.
Uit voorzorg maar de andere auto gepakt, maar kent iemand dit probleem?
Uit voorzorg maar de andere auto gepakt, maar kent iemand dit probleem?
bij mij is de schakelaar eens afgefikt door een slecht aangezet oogje van een verlichtingsdraad aan die schakelaar. Die draad werd zo heet dat ie langzaam de aansluiting uit de printplaat wegschroeide en het lipje daaraan maakte geen contact meer met de contactrol in de schakelaar. Gevolg ergens onderweg van zwitserland naar huis in de elzas geen gewoon licht meer alleen nog grootlicht. Niet zo leuk voor de tegenliggers op de bochtoge weggetjes. Andere optie kijk eens of de stekkertjes voor bij de koplampen niet geoxydeerd zijn.
diverse Citroens, wat anders.
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
nieuw!!! gewoon ff open schroeven en schoonmaken man. Stelt niets voor, zit als snel wat koper oxidatie op de rol en de plaatjes. Of vettigheid, zo gepiept..
Ik ben zelf echter wel een fan van 2 relais, zeker als je overdag ook met dimlicht aan rijd.....
Relais voor dim, en 1 voor groot licht. scheelt 90% belasting op je schakelaar!
Ik ben zelf echter wel een fan van 2 relais, zeker als je overdag ook met dimlicht aan rijd.....
Relais voor dim, en 1 voor groot licht. scheelt 90% belasting op je schakelaar!
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed