apk keuring
apk keuring
oproep:
weet iemand in de buurt van rotterdam en of enschede een plek(adres) waar ze ongezien auto's keuren.
zelf ben ik hier geen voorstander van het ivm tijdnood.
groet
eltjo
weet iemand in de buurt van rotterdam en of enschede een plek(adres) waar ze ongezien auto's keuren.
zelf ben ik hier geen voorstander van het ivm tijdnood.
groet
eltjo
-
- Veelvuldig poster
dit kan natuurlijk niet, en zoveel werk kan een eend toch niet zijn? zo wel, zou je je moeten schamen er nog mee te willen/ durven rijden!
als je geen tijd hebt kan je em nog beter een tijdje schorsen tot je wel tijd hebt.
macht je toch eigenwijs zijn: google dan eens op jet cars, zijn al verschillende keren bij tros radar geweest ook met verborgen camera kost een keuring wel iets van 250 eu, maar hoeven ze de auto niet te zien.... je hebt wel kans dat ze je met een honkbalknuppel of erger van het terrein jagen.....
greetzzzzzzzz
Rusty
als je geen tijd hebt kan je em nog beter een tijdje schorsen tot je wel tijd hebt.
macht je toch eigenwijs zijn: google dan eens op jet cars, zijn al verschillende keren bij tros radar geweest ook met verborgen camera kost een keuring wel iets van 250 eu, maar hoeven ze de auto niet te zien.... je hebt wel kans dat ze je met een honkbalknuppel of erger van het terrein jagen.....
greetzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
het meer zo dat ik nu niet bij een garage ben en een plek ben waar ik nu aan mn eend kan sleutelen. ik wil hem nu even door de keuring en vervolgens kan ik hem volgende week repareren of wat dan maar ook.
morgen is de mn keuring verlopen.
officieel mag ik morgen niet meer naar huis rijden.
het is duur om een bekeuring te voorkomen wil ik er een keuring op hebben.
dus wie kan mij helpen??
morgen is de mn keuring verlopen.
officieel mag ik morgen niet meer naar huis rijden.
het is duur om een bekeuring te voorkomen wil ik er een keuring op hebben.
dus wie kan mij helpen??
Ik ken wel een góéd APK station in Enschede maar geen corrupt APK station. En als het toch om ongezien keuren gaat, waarom moet het dan in Enschede of Rotterdam? Je kunt nog prima een paar weken zonder APK rondrijden zolang je niet staande wordt gehouden. Ze gaan pas na een maand of 2 automatisch boetes versturen.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Ongezien je auto laten keuren, in een auto rijden die eigenlijk wordt afgekeurd, medeweggebruikers in gevaar brengen, en jezelf, hoe gek kun je wezen.
Je hebt ruim de tijd om het nodige aan je auto te doen of te laten doen, maar pas als je apk is afgelopen ga je er wat aan doen. Moet niet kunnen.
Je hebt ruim de tijd om het nodige aan je auto te doen of te laten doen, maar pas als je apk is afgelopen ga je er wat aan doen. Moet niet kunnen.
Geen eend, maar een Dyaantje (beige colorado)
http://dyaantje.blogspot.nl/
http://dyaantje.blogspot.nl/
Das dus niet helemaal waar.Rossero schreef: Ze gaan pas na een maand of 2 automatisch boetes versturen.
Ik heb een registercontrole boete gekregen 1 DAG nadat ik haar had opgehaald bij de garage waar ik haar had gekocht (zonder apk).
Ik heb een mooie brief geschreven, dat is nu 2 maanden geleden, maar nog niks van gehoord..
120 euries
+7 euro administratiekosten.
127 euro