Startrelais demontage
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Startrelais demontage
De startmotor die op in Gemert gekocht heb, is nog slechter dan die er in zat. Misschien alleen nieuwe koolborstels monteren maar dat zien we later wel. Ik heb nu de originele startmotor er uit liggen. Ik heb deze twee jaar geleden schoon gemaakt en gesmeerd en op dat moment werkte hij prima. Ik heb het idee dat de problemen nu veroorzaakt worden door de elektrische contacten van het relais. Ik krijg echter het zwarte plastic kapje niet los. Iemand een idee hoe dat moet?

-
- Veelvuldig poster
oeh, vaak genoeg zo'n ding uit elkaar gehad, en toch is t iedere keer weer zoeken wat er ook weer allemaal los moet.
je moet iig alle moeren van de aansluitkabels los halen, ik dacht dat daarachter ook nog iets van een borgring zat. en natuurlijk de moertjes van de draadstangetjes, volgens mij moet ie er dan af kunnen!
suc6, Rusty
je moet iig alle moeren van de aansluitkabels los halen, ik dacht dat daarachter ook nog iets van een borgring zat. en natuurlijk de moertjes van de draadstangetjes, volgens mij moet ie er dan af kunnen!
suc6, Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Gisteren avond het relais uit elkaar gekregen, blijkt nog een kabel gesoldeerd te zijn die je eerst los moet halen.

De contacten van het relais waren goed vuil dus alles schoon gemaakt en opgeschuurd. Na montage in de auto werkte alles weer zoals het hoort. Echter vanavond nog eens geprobeerd en de startmotor geeft alleen een tik. Na drie keer proberen werkt hij wel.
Heb ik dit weekeinde weer wat te doen.

De contacten van het relais waren goed vuil dus alles schoon gemaakt en opgeschuurd. Na montage in de auto werkte alles weer zoals het hoort. Echter vanavond nog eens geprobeerd en de startmotor geeft alleen een tik. Na drie keer proberen werkt hij wel.
Heb ik dit weekeinde weer wat te doen.
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik wilde vandaag weer aan de startmotor gaan werken, blijkt hij zichzelf al gerepareerd te hebben. Diverse startpogingen gedaan en elke keer werkt hij als een zonnetje.
Dus de tijd maar besteedt aan het monteren van de bumper die ik in het najaar opgeknapt heb en de gril die ik met mijn verjaardag gekregen had.
Oude bumper en gril.

Nieuwe bumper en gril.

Dus de tijd maar besteedt aan het monteren van de bumper die ik in het najaar opgeknapt heb en de gril die ik met mijn verjaardag gekregen had.
Oude bumper en gril.

Nieuwe bumper en gril.

- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb een ingekorte steun liggen, maar deze was door de vorige eigenaar zwart geverfd. Ik weet niet wat hij hiervoor heeft gebruikt maar ik krijg steeds zwarte vlekken in de nieuwe grijze lak dus moet ik de steun een keer geheel kaal maken en dan lakken.Geert schreef:Ga je de koplampsteun ook nog inkorten?