Hallo Zwaaien!
Hallo Zwaaien!
ik moet dit even kwijt.
ik met mn rode 2cv rij erg vaak op de weg en regelmatig kom ik een eend tegen. Mijn reactie is dan, vrolijk zwaaien en dan een leuk toetertje er achter aan.
Maar nee hoor Totaal geen reactie van de andere eend rijders ze zien niks horen niks.
eend rijders wel aan de code houden oke!! [b]zwaaien als je een andere 2cv[/b] (geen burton :wink: )tegen komt.
de volgende keer gooi ik mn eend er gewoonvoor ... zwaaien zullen ze!
bedankt voor uw tijd.
ik met mn rode 2cv rij erg vaak op de weg en regelmatig kom ik een eend tegen. Mijn reactie is dan, vrolijk zwaaien en dan een leuk toetertje er achter aan.
Maar nee hoor Totaal geen reactie van de andere eend rijders ze zien niks horen niks.
eend rijders wel aan de code houden oke!! [b]zwaaien als je een andere 2cv[/b] (geen burton :wink: )tegen komt.
de volgende keer gooi ik mn eend er gewoonvoor ... zwaaien zullen ze!
bedankt voor uw tijd.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Ik zwaai atijd naar andere 25+ citroens, kom elke dag een mehari tegen die nooit zwaait
maar ik zwaai vrolijk elke dag weer,,, ooit komt een dag dat hij terugzwaait Halleluja
(of hij zijn Mehari verkoopt)
toeteren doe ik niet meer kan tegenwoordig in de papieren lopen.......
Verheug me al op Spanje........... daar wordt ons gezwaai zeker beantwoord.....
maar ik zwaai vrolijk elke dag weer,,, ooit komt een dag dat hij terugzwaait Halleluja
(of hij zijn Mehari verkoopt)
toeteren doe ik niet meer kan tegenwoordig in de papieren lopen.......
Verheug me al op Spanje........... daar wordt ons gezwaai zeker beantwoord.....
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik zwaai naar alle leuke auto's, vorige week een zwaai teruggekregen van twee "petjes" in een mooie golf 1
Het vervelende aan 2pk's is dat de helft die je tegenwoordig tegenkomt in de verhuur zit, en die huurders dus de code niet kennen. Net zoals C4-rijders. Sinds ik dagelijks in die moderne gasbak rijd zwaai ik ook naar het hele gamma C4-rijders van coupé tot grand picasso, maar ouw k*t wat zijn dat droge kerels zeg...
Het vervelende aan 2pk's is dat de helft die je tegenwoordig tegenkomt in de verhuur zit, en die huurders dus de code niet kennen. Net zoals C4-rijders. Sinds ik dagelijks in die moderne gasbak rijd zwaai ik ook naar het hele gamma C4-rijders van coupé tot grand picasso, maar ouw k*t wat zijn dat droge kerels zeg...
1977 Mehari
Ik zwaai standaard naar bijzondere klassiekers, eenden en andere Atypes, en dan maakt het niet uit of ik wel of niet in de Dyane rij.
Probeer overigens ook altijd een foto te maken.
Probeer overigens ook altijd een foto te maken.
Geen eend, maar een Dyaantje (beige colorado)
http://dyaantje.blogspot.nl/
http://dyaantje.blogspot.nl/
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Op weg naar Operatie Nachtvlucht redelijk veel gezwaaid naar niet Nederlanders die zaten te lachen waarom 3 mannen met hoedjes in een Dyane reden. Hier in de regio zwaaien de meeste eendrijders /rijdsters terug. Ook diverse andere oldtimerbezitters.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: