gaten voorraamstijl afplakken
gaten voorraamstijl afplakken
Na het spuiten van de koets moet het voorram er weer in. Orgineel zitten de gaten in xe zijkantstijlen dicht met tape, ik neem aan dat dat is tegen lekkage. Maar met wat voor tape kan ik die weer dichtplakken? Schilderstape? Ducktape? Of hoeft het niet per se dicht?
Isolatie tape is prima. Kleur doet er niet toe. Voor de Freaks onderons, vanuit Citroën is de tape zwart.
Het nut van de tape is dat je dan geen waterlekkage hebt, via die gaten, naar binnen. Het gebeurt echt!
Dan is twee (links en rechts 1) stripjes isolatie tape aanbrengen gauw gepiept.
ps. Ik heb er ook niet aan gedacht bij het monteren van de voorruit en heb geen lekkage, maar ik ken veel eenden waar het prima lekt, dus gewoon doen.
Het nut van de tape is dat je dan geen waterlekkage hebt, via die gaten, naar binnen. Het gebeurt echt!
Dan is twee (links en rechts 1) stripjes isolatie tape aanbrengen gauw gepiept.
ps. Ik heb er ook niet aan gedacht bij het monteren van de voorruit en heb geen lekkage, maar ik ken veel eenden waar het prima lekt, dus gewoon doen.
tweeceevees zijn leuk!
bij mij komt er water binnen, duidelijk langs het raamrubber
als het water tot in het interieur geraakt langs de rubber kan het ook in deze gaten lopen: afplakken heeft dus wel degelijk zin
volgende keer ga ik bij het plaatsen ven een raam het vet gebruiken dat loodgieters aanbrengen om lekkage aan koppelingen te voorkomen
als het water tot in het interieur geraakt langs de rubber kan het ook in deze gaten lopen: afplakken heeft dus wel degelijk zin
volgende keer ga ik bij het plaatsen ven een raam het vet gebruiken dat loodgieters aanbrengen om lekkage aan koppelingen te voorkomen