verrotte achterklepscharnier
verrotte achterklepscharnier
mijn achterklepscharnier is erg aangetast door de roestduivel. Het ik niet het scharnier aan de achterklep maar aan het dak/achterruit. Ik ben naar BCC geweest en die zeggen dat het niet mooi wordt als je er een goede 2e hands wilt aanplakken. Zij zeggen dat je beter een nieuw dak kunt kopen. Maar mijn dak is nog in prima staat.
Ik vind ruim 130 euro voor een achterklepacharnierpunt wel erg veel. Heeft een van jullie wel eens zoiets gehad/gerepareerd. wat was jullie oplossing.
alvast bedankt,
Job
ps: BCC had niet meer zo'n achterframe liggen. heeft een van jullie misschien nog zo'n scharnier/ oud dak liggen?
Ik vind ruim 130 euro voor een achterklepacharnierpunt wel erg veel. Heeft een van jullie wel eens zoiets gehad/gerepareerd. wat was jullie oplossing.
alvast bedankt,
Job
ps: BCC had niet meer zo'n achterframe liggen. heeft een van jullie misschien nog zo'n scharnier/ oud dak liggen?
-
- Heavy user
Ik heb een buitensluiter maar dat maakt niets uit wat ik heb alleen de achtwerkant nodig. Maar ik vraag me nog steeds af of iemand wel eens zo'n actie ondernomen heeft.Lelijke Eend schreef:Volgens mij heb ik hier zo'n apparaat ook nog liggen. Heb je een buitensluiter ? Waar ligt Zutphen ? Staat er een treinstation ?
Job
ps: Zutphen licht vlak bij Apeldoorn en Arnhem en ja er is een treinstation.
-
- Heavy user
Ik heb wel eens zo'n dakkie uit elkaar geschroefd en wil wel eens kijken of ik de rommel ook weer terug in elkaar kan schroeven voor je.Anonymous schreef:Ik heb een buitensluiter maar dat maakt niets uit wat ik heb alleen de achtwerkant nodig. Maar ik vraag me nog steeds af of iemand wel eens zo'n actie ondernomen heeft.Lelijke Eend schreef:Volgens mij heb ik hier zo'n apparaat ook nog liggen. Heb je een buitensluiter ? Waar ligt Zutphen ? Staat er een treinstation ?
Job
ps: Zutphen licht vlak bij Apeldoorn en Arnhem en ja er is een treinstation.
Afblijven.
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Als je de achterbalk van het dak wil vernieuwen moet je aan de zijkanten het elastiek
los maken en daar goed een touw aan knopen,dan de middelste beugeltjes rechtbuigen
en de rand in het dak losmaken,deze rand maak je weer vast aan de nieuwe achterbalk
beugeltjes erom tikkn en de elastieken er weer opzetten en ombuigen.
los maken en daar goed een touw aan knopen,dan de middelste beugeltjes rechtbuigen
en de rand in het dak losmaken,deze rand maak je weer vast aan de nieuwe achterbalk
beugeltjes erom tikkn en de elastieken er weer opzetten en ombuigen.
-
- Heavy user