AK 400 1;24 bouwkit
- Daffy
- Super eendkenner
- Contacteer:
AK 400 1;24 bouwkit
Voor de echte liefhebbers/ verzamelaars:
Tamya heeft een bouwkit 1;24 van een AK 400 op de markt gebracht.
Hij is al te koop in Frankrijk, maar is niet goedkoop.
Op de foto's zit het er wel erg goed uit.
Ben benieuwd wanneer hij binnen komt.
Daffy
Tamya heeft een bouwkit 1;24 van een AK 400 op de markt gebracht.
Hij is al te koop in Frankrijk, maar is niet goedkoop.
Op de foto's zit het er wel erg goed uit.
Ben benieuwd wanneer hij binnen komt.
Daffy
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
't Is net een vicieuze cirkel , als je hier weinig komt mis je dingen en als je dan een keer met iets komt breng je oud nieuws...Daffy schreef:hij is al een tijdje uit en gewoon in nl te bestellen
Leuk hè, die mensen die het enthousiasme van een ander altijd gelijk willen vergallen!
Daarom kom ik nou nog maar zeldzaam op dit forum.
Daffy
-
- Moderator
LOLDaffy schreef:hij is al een tijdje uit en gewoon in nl te bestellen
Leuk hè, die mensen die het enthousiasme van een ander altijd gelijk willen vergallen!
Daarom kom ik nou nog maar zeldzaam op dit forum.
Daffy
Hilarisch!!!!
Sorry, Daffy. Vergeef me mijn glimlach om de vergeelde herinnering aan mijn kleine broertje, vroeger, thuis.
Maar als ik warm zou worden van jouw openingsbericht, zou ik juist blij zijn met de aanvulling van 2cvpieter. Ook daarom zit ik (ook) op een forum....
-
- Moderator
Dat bedoel ik. De vraag om een stickie is daarom ingewilligd. Terug on topic dus, denk?!supercees schreef:tjongejonge, geeft iemand advies of een tip, wordt'ie meteen de grond in geboord. gezellig zeg.the Nosepicker schreef:Check. En is het vergallen van leuk nieuws of advies of een tip, dat ie ook in NL te krijgen is?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
Daffy, ik ben heel dom, denk ik. Ik snap je reactie niet.Daffy schreef:Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw
Kun je deze toelichten en tevens aangeven waar het raakvlak met het onderwerp miniaturen ligt?
Als dat raakvlak er niet is, mag je de reactie verwijderen als off-topic. Of ben je gewoon in slaap gevallen met je neus op het toetsenbord?
Ook in dat geval mag je de reactie verwijderen.
Als je reactie een inhoudelijke reactie op mijn voorgaande post was, dan mag je die via PM toelichten, want zoals ik schreef: ik begrijp hem niet.
Dat kan via PM, dan kan dit topic over miniaturen weer over miniaturen gaan.
Offtopicshits in dit topic worden verwijderd.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams