Bericht
door rusty » wo 1 sep, 2004 12:05
Nee ik heb nog nooit problemen gehad, slaat altijd meteen aan, ook als ie warm is (als ie koud is en een tijd heeft gestaan duurt het soms even voor er benzine komt), vandaar dat ik a.s. zaterdag de brandstofpomp ga vervangen, ik had al een nieuwe gekocht, maar die ligt bij m'n ouders in Brabant. Gisteren dacht ik echt dat het de brandstofpomp zou zijn dus weer een nieuwe gekocht, nu heb ik eer dus 2, iemand interesse?
Waarom die afsloeg???? ik weet het niet, reed gewoon de afrit af van de A10 en onderaan was het prut prut en toen nix meer, heb nog wel geprobeert om hem lopend te houden, omdat ik merkte dat hij af wilde slaan, maar helaas. Ik heb trouwens het laatste stuk op de snelweg rond de 100 km/h gereden, en het regende hard, dus oververhit zal die wel niet zijn geweest.
Wat ik in het verleden wel een keer heb gehad, toen de 2cv6 motor er nog in zat dat de vlotter was blijven hangen en daardoor de motor erg verzoop(na een stuk erg hoge toeren rijden) , maar dat was nu niet het geval denk ik.
Weet iemand trouwens of de vlotterhoogte van een Visacarburateur gelijk is aan een eendcarburateur? (16 mm dacht ik)
greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400