even een technisch vraagje,
hoe zit het mondstuk van een cebora revolution vast? Iemand een idee? Ik wilde hem even verwisselen voor een proplasmondstuk, maar krijg het stomme ding er niet af
lasmondstuk?
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Dat heb ik ook gehad !
Belangrijk is dat je na gebruik het lasmondstuk goed schoonmaakt !!! Ik heb een spuitbus om de rotzooi los te krijgen .
Als hij echt vastzit : WD 40 laten intrekken en dan aan het mondstuk trekken, een beetje draaien helpt misschien .
Het mondstuk zit erop geschoven, dus met trekken moet het loskomen.
Maar maak het in de toekomst iedere keer goed schoon!!!
Belangrijk is dat je na gebruik het lasmondstuk goed schoonmaakt !!! Ik heb een spuitbus om de rotzooi los te krijgen .
Als hij echt vastzit : WD 40 laten intrekken en dan aan het mondstuk trekken, een beetje draaien helpt misschien .
Het mondstuk zit erop geschoven, dus met trekken moet het loskomen.
Maar maak het in de toekomst iedere keer goed schoon!!!
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Re: lasmondstuk?
Toevallig van de week ook gehad met mijn Cebora Revolution....Michiel van G. schreef:even een technisch vraagje,
hoe zit het mondstuk van een cebora revolution vast? Iemand een idee? Ik wilde hem even verwisselen voor een proplasmondstuk, maar krijg het stomme ding er niet af
Bleek een las spetter vastgebakken te zitten aan die spiraalveer waar het mondstuk overheen schuift. Had ik nog niet eerder meegemaakt.
Uiteindelijk met draaien los gekregen.
Ik heb nu uit voorzorg bij de bekende zaak in Veenendaal een paar mondstukjes, veren en nozzles besteld, zijn de kosten niet.
Eendracht maakt macht.