Wielnaafdoppen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wielnaafdoppen
Ik heb velgen echter. Zonder naafdoppen in het midden.
Diameter van het gat is 11 cm.
Diameter van het gat is 11 cm.
Laatst gewijzigd door Ducksen op vr 31 jan, 2014 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ow daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar gezien dit redelijke kopieen zijn zou dat best wel eens kunnen passen idd.
Laatst gewijzigd door Ducksen op vr 31 jan, 2014 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Regelmatige poster
hoi Ducksen,
misschien kan ik je helpen met de burton wieldoppen passend maken ; ik heb een lasersnij-installatie en kan desgewenst een ring snijden met binnendiameter passend over de burton wieldop en een buitendiameter naar keuze dusdanig dat deze onder de velgrand past (of zelfs iets groter met 3 gaten zodat de pasplaat dan over de 3 wielmoren valt ...)
ik hoor het wel als je geinteresseerd bent
misschien kan ik je helpen met de burton wieldoppen passend maken ; ik heb een lasersnij-installatie en kan desgewenst een ring snijden met binnendiameter passend over de burton wieldop en een buitendiameter naar keuze dusdanig dat deze onder de velgrand past (of zelfs iets groter met 3 gaten zodat de pasplaat dan over de 3 wielmoren valt ...)
ik hoor het wel als je geinteresseerd bent
BARE METAL CAR
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Inmiddels bij diverse kitkar bouwers geweest en nog steeds geen goeie naafdop kunnen vinden, de grootste die ik tegenkwam was 96mm die valt er dus nog steeds zo doorheen . Ik moet toch echt 110mm hebben met een platte rand om hem tussen de velg te klemmen. Ik had ze nog wel gevonden an een jeep 110 mm maar die zijn tien cm hoog en dat is te ze steken buiten de band uit. 5 cm hoog is meer dan zat
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11