Omdat ik zaterdag de 31 augustus 450 struikjes ( van ongeveer 70cm hoog, ZONDER prikkels!) moet rooien zoek ik hulp hierbij.
Door omstandigheden stop ik met de kwekerij en doe alles in de verkoop.
Voor koffie / thee wordt gezorgd en natuurlijk ook een broodje.
Beloning : offroad rijden met een aca trekker ( als je natuurlijk durft!)
mailen naar : berg-werk@live.nl of bellen ( tot 21:30) 06-20160080
Bedankt alvast!
rooiers gezocht
-
- Veelvuldig poster
rooiers gezocht
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
Nee indien het hennep was geweest dan had de overheidsinstantie die mijn kwekerij om zeep heeft geholpen er geen probleem van gemaakt...
Ik heb ( nog) een takkenbedrijf en lever die tot 31 december netjes aan een grote veiling, helaas heeft de beschreven overheidsinstantie na 3,5 jaar besloten om mij voor een rare / moeilijke keuze te zetten. het gevolg si dat ik dus vanaf 1 oktober dit jaar ww moet trekken ( vonden ze een beter plan...)
Door de omstandigheden is de kwekerij ook niet in staat om een uurloon uit te betalen ( anders had ik wel een blik polen open getrokken) dus hoop ik ermet de aca trekker een leuke dag van te maken ( alleen al om met dat ding te rijden hoef je niet naar Afrika!)
Ik heb ( nog) een takkenbedrijf en lever die tot 31 december netjes aan een grote veiling, helaas heeft de beschreven overheidsinstantie na 3,5 jaar besloten om mij voor een rare / moeilijke keuze te zetten. het gevolg si dat ik dus vanaf 1 oktober dit jaar ww moet trekken ( vonden ze een beter plan...)
Door de omstandigheden is de kwekerij ook niet in staat om een uurloon uit te betalen ( anders had ik wel een blik polen open getrokken) dus hoop ik ermet de aca trekker een leuke dag van te maken ( alleen al om met dat ding te rijden hoef je niet naar Afrika!)
met eendige groeten,