Eend in The Flight Of The Amazone Queen!
-
- Beginner
- Contacteer:
Eend in The Flight Of The Amazone Queen!
In het Adventurespel 'Flight Of The Amazone Queen' moet je in het begin ontsnappen uit een gebouw, maar 2 dieven houden alles in de gaten. Dan moet je je verkleden als een beroemde filmster en dan kan je uit het gebouw ontsnappen. Terwijl je vlucht, komen de dieven erachter dat JIJ de 'filmster' was en dan gaan ze achter je aan. En raadt eens in welke auto ze rijden? Juist, een 2CV6!
Ik zal er binnenkort nog een screenshot van maken voor de duidelijkheid.
Ik zal er binnenkort nog een screenshot van maken voor de duidelijkheid.
-
- Beginner
- Contacteer:
Mijn broer heeft het spel, ik zal eens aan hem vragen waar hij het heeft gedownload...patje74 schreef:Gaaf!
Na wat google werk zag ik dat dat spel freeware is, maar ik kan nergens een link vinden om het te downloaden...
Kan jij ons daar aan helpen?
Volgens mij staat het spel op de ScummVM site, maar dat weet ik niet zeker.. http://scummvm.sourceforge.net
-
- Beginner
- Contacteer:
Het spel speelt zich trouwens af in 1949, een jaar nadat de Eend was geboren dus
De eend waarin de moordenaars rijden is dus een Eend met zo'n Ribbelkap. In het spel moet je de moordenaars stoppen door een blik olie naar hun Eend te gooien. De Eend wordt dan in de prak gereden door de moordenaars.
Screenshot komt binnenkort, ik moet eerst nog kijken hoe het moet!
De eend waarin de moordenaars rijden is dus een Eend met zo'n Ribbelkap. In het spel moet je de moordenaars stoppen door een blik olie naar hun Eend te gooien. De Eend wordt dan in de prak gereden door de moordenaars.
Screenshot komt binnenkort, ik moet eerst nog kijken hoe het moet!
-
- Beginner
- Contacteer:
Er zit ergens een gat in het lelyblad waar je op moet staan, vlak aan de voorkant. Gebruik daar je mes op en gebruik dan de propeller. Zo moet het lukken.rocco schreef:Even over dat spel:
hoe geraak ik weg uit mn vliegtuig als het gecrasht is in het amazonewoud?
(in die rivier)
ik heb de propeller al opgeraapt en heb de piranha's weggelokt met vlees...
Voor de duidelijkheid: Je moet je mes op de 'Lily Stem' gebruiken, vlak voor het Lelypad.