Man zwaargewond na aanrijding in Geel
Een man is maandagavond zwaargewond geraakt bij een botsing op het kruispunt van de Turnhoutseweg (N19) met de Roerdompstraat in Geel.
De man reed met een 2PK op de N19 richting Geel toen een jongedame met een bordeauxkleurige wagen uit de Roerdompstraat kwam. Een van de twee voertuigen verleende geen voorrang aan het andere, waarna het tot het aanrijding kwam.
De brandweerkorpsen van Geel en Kasterlee kwamen assistentie verlenen. Het drukke kruispunt was een tijdlang versperd in beide rijrichtingen.
Foto BFM
http://www.gva.be/regio-kempen/geel/man ... ike%22}#[i][/i]
Weer een eend in de kreukels...
- hertog jan
- Gebruiker
Hoe vervelend ook voor de bestuurders, laat ik dat voorop stellen!
Maar... Het valt mij wel op dat de eenden die de laatste tijd in de prak gereden zijn hele mooie (op het oog) net gerestaureerde eenden zijn.
Kan ik hieruit concluderen dat dit geen ervaren eendenrijders zijn???
Jarenlang zijn er zeer weinig eenden in mekaar gereden en nu lijkt het toch regelmatig te gebeuren. Sinds het een beetje een juppe wagen is geworden en er diverse verhuur bedrijven zijn?!
Maar... Het valt mij wel op dat de eenden die de laatste tijd in de prak gereden zijn hele mooie (op het oog) net gerestaureerde eenden zijn.
Kan ik hieruit concluderen dat dit geen ervaren eendenrijders zijn???
Jarenlang zijn er zeer weinig eenden in mekaar gereden en nu lijkt het toch regelmatig te gebeuren. Sinds het een beetje een juppe wagen is geworden en er diverse verhuur bedrijven zijn?!
dyane 1969 (verzonken koets), ami8 break 1975, dyane 1973 (verkocht), dyane 1975, 2cv 1978 (verkocht), 2cv 1986, acadiana pickup 1986 (verkocht)
Scherp hertog jan..
Als je eend rijdt zit je toch heel anders in je auto inderdaad. Anticiperen is veel belangrijker.. Kan zijn dat dit onervaren eendrijders zijn ja.
Ik merk het bij mezelf ook als ik in mijn andere auto zit.. met stuurbekrachtiging enzo.. Maak soms nog net geen haakse bocht als ik links of rechtsaf moet
Als je eend rijdt zit je toch heel anders in je auto inderdaad. Anticiperen is veel belangrijker.. Kan zijn dat dit onervaren eendrijders zijn ja.
Ik merk het bij mezelf ook als ik in mijn andere auto zit.. met stuurbekrachtiging enzo.. Maak soms nog net geen haakse bocht als ik links of rechtsaf moet