10e 2CV grenstreffen

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Plaats reactie
André Post
Heavy user
Heavy user

10e 2CV grenstreffen

Bericht door André Post » zo 25 aug, 2013 20:05

Thuis na een weekend vol 2CV.
Een leuke meeting gehad en weer een boel gekletst.
Hier wat foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=8PIP8MPW
Ook voor de lol eens het verbruik bijgehouden van de 18pk, kwam op 1:22.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.

LPGo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door LPGo » zo 25 aug, 2013 20:23

Mooie plaatjes, was volgens mij een gezellige boel en beter weer als hier in Zuid Limburg....

Spookeend
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Spookeend » zo 25 aug, 2013 21:15

Ik ken dat hele terrein niet? Is het weer anders opgezet? Ziet er rete gezellig uit zeg!

Kwam dit jaar echt niet uit, waren nog met vakantie, maar is echt een relax meeting vind ik, erg leuk!
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed

schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door schroef » zo 25 aug, 2013 22:11

Ja het was echt superleuk. Jammer van het kleine beetje regen op zaterdagavond en zondagmorgen, maar verder PRIMA

theo-2cv
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door theo-2cv » zo 25 aug, 2013 23:35

mooie meeting. zeer goede opkomst met ruim 200 inschrijvingen. super gezellig met alle mensen kunnen buurten en lekker vuurtje in de avond. en als klap op de vuurpijl..... niemand aan het infuus.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

theo-2cv
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door theo-2cv » zo 25 aug, 2013 23:42

Basss
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Basss » ma 26 aug, 2013 10:29

Als ex eendrijder toch weer even naar grenstreffen geweest.
K woon er tenslotte om de hoek.
Helaas niet t hele weekend kunnen komen maar zaterdag BBQ was ouderwets gezellig! Thanx all!

Tom Duckpower
Moderator
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » ma 26 aug, 2013 11:13

Was weer ouderwets gezellig inderdaad.
Grenstreffen blijft ook dit jaar weer de beste meeting!

Puzzelrit weer erg leuk, met weer een paar leuke opdrachten. Weer niks gewonnen, zoals gewoonlijk :lol:
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

013
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door 013 » ma 26 aug, 2013 11:42

Het was weer een leuke meeting, bedankt allemaal!
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..

2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800

Dyane
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Dyane » ma 26 aug, 2013 23:23

Zo, ook vanavond weer teruggekomen na een drukke Grenstreffen. Vandaag nog de laatste dingen opgeruimd... Morgen maar alle spullen opruimen voor de volgende meeting (schermertreffen ????) Waterbok maar van de week terugbrengen. Het was weer een superweekend!!! Maar hopen dat we volgend jaar weer in de kapschuur zitten. Was echt super ! 203 (205) inschrijvingen...

tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door tinouck » ma 26 aug, 2013 23:28

Dyane schreef:Zo, ook vanavond weer teruggekomen na een drukke Grenstreffen. Vandaag nog de laatste dingen opgeruimd... Morgen maar alle spullen opruimen voor de volgende meeting (schermertreffen ????) Waterbok maar van de week terugbrengen. Het was weer een superweekend!!! Maar hopen dat we volgend jaar weer in de kapschuur zitten. Was echt super ! 203 (205) inschrijvingen...
Het was weer een Fantastisch weekend en jah die schuur zag er erg gezellig uit.
Hoop werk aan besteedt enz.
Het is jullie gegund zo;n mooie opkomst :D
Blij dat ik erbij was.

joe_catchou
Belgisch Meester Lasser
Belgisch Meester Lasser
Contacteer:

Bericht door joe_catchou » di 27 aug, 2013 14:02

weer eens gemist Grrr vind het steeds jammer maar mijn oprit ligt wel das ook wat .
we blijven het proberen .
see you when you see me

Red Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Red Duck » di 27 aug, 2013 23:11

ik ben ook altijd van plan te gaan en elke keer komt er weer iets tussen deze keer ook weer net niet..helaas
2 cv 6 '85
peugot 106

schermer
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door schermer » wo 28 aug, 2013 12:00

Laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen. Dit is zo'n meeting geweest waar iedereen die er was nog lang over zal napraten. want wat hebben we een super weekend gehad! Wij waren er al vroeg en konden dus een leuk plekje uitzoeken, schoonouders konden nog naast ons staan.(een aanrader als je kleine kinderen meeneemt). Ik wist van tevoren dat het veld weer iets anders was als vorig jaar, maar vond het bij aankomst wel een beetje jammer, 2 echt aparte velden met een enorme parkeerplaats ertussen. Maar dit bleek achteraf juist ontzettend leuk! Kon in het begin de kleine man nog lekker racen met zijn loopautootje, later stond de hele dag parkeerplaats vol leuke auto's, elke keer als ik naar de wc ging was er weer iets leuks te zien. Verder vond ik de oude schuur als feestlocatie echt super, geeft toch meteen meer sfeer dan zo'n witte tent. En dan nog een mazzeltje. Onze koelbox stond deze keer voor het eerst op gas en bleek het super te doen!! zelfs op de laagste stand waren de warsteiner biertjes (die heeeel toevallig nu bij ter huurne in de aanbieding waren, hoe kunnen ze het zo plannen!) echt ijs en ijskoud. En wat een opkomst! we kunnen nu wel echt zeggen dat Het grenstreffen de grootste meeting is van nederland. Wat mij betreft volgend jaar weer.

tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door tinouck » wo 28 aug, 2013 13:04

schermer schreef:Laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen. Dit is zo'n meeting geweest waar iedereen die er was nog lang over zal napraten. want wat hebben we een super weekend gehad! Wij waren er al vroeg en konden dus een leuk plekje uitzoeken, schoonouders konden nog naast ons staan.(een aanrader als je kleine kinderen meeneemt). Ik wist van tevoren dat het veld weer iets anders was als vorig jaar, maar vond het bij aankomst wel een beetje jammer, 2 echt aparte velden met een enorme parkeerplaats ertussen. Maar dit bleek achteraf juist ontzettend leuk! Kon in het begin de kleine man nog lekker racen met zijn loopautootje, later stond de hele dag parkeerplaats vol leuke auto's, elke keer als ik naar de wc ging was er weer iets leuks te zien. Verder vond ik de oude schuur als feestlocatie echt super, geeft toch meteen meer sfeer dan zo'n witte tent. En dan nog een mazzeltje. Onze koelbox stond deze keer voor het eerst op gas en bleek het super te doen!! zelfs op de laagste stand waren de warsteiner biertjes (die heeeel toevallig nu bij ter huurne in de aanbieding waren, hoe kunnen ze het zo plannen!) echt ijs en ijskoud. En wat een opkomst! we kunnen nu wel echt zeggen dat Het grenstreffen de grootste meeting is van nederland. Wat mij betreft volgend jaar weer.
Hear hear :!:

Plaats reactie