10e 2CV grenstreffen
- André Post
- Heavy user
10e 2CV grenstreffen
Thuis na een weekend vol 2CV.
Een leuke meeting gehad en weer een boel gekletst.
Hier wat foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=8PIP8MPW
Ook voor de lol eens het verbruik bijgehouden van de 18pk, kwam op 1:22.
Een leuke meeting gehad en weer een boel gekletst.
Hier wat foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=8PIP8MPW
Ook voor de lol eens het verbruik bijgehouden van de 18pk, kwam op 1:22.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ken dat hele terrein niet? Is het weer anders opgezet? Ziet er rete gezellig uit zeg!
Kwam dit jaar echt niet uit, waren nog met vakantie, maar is echt een relax meeting vind ik, erg leuk!
Kwam dit jaar echt niet uit, waren nog met vakantie, maar is echt een relax meeting vind ik, erg leuk!
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
mooie meeting. zeer goede opkomst met ruim 200 inschrijvingen. super gezellig met alle mensen kunnen buurten en lekker vuurtje in de avond. en als klap op de vuurpijl..... niemand aan het infuus.

https://www.facebook.com/events/1016945 ... _tab=posts
http://www.tjoosten.nl/wp/zob/
ZuidOost Brabant Meeting!
http://www.tjoosten.nl/wp/zob/
ZuidOost Brabant Meeting!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Zo, ook vanavond weer teruggekomen na een drukke Grenstreffen. Vandaag nog de laatste dingen opgeruimd... Morgen maar alle spullen opruimen voor de volgende meeting (schermertreffen ????) Waterbok maar van de week terugbrengen. Het was weer een superweekend!!! Maar hopen dat we volgend jaar weer in de kapschuur zitten. Was echt super ! 203 (205) inschrijvingen...
Het was weer een Fantastisch weekend en jah die schuur zag er erg gezellig uit.Dyane schreef:Zo, ook vanavond weer teruggekomen na een drukke Grenstreffen. Vandaag nog de laatste dingen opgeruimd... Morgen maar alle spullen opruimen voor de volgende meeting (schermertreffen ????) Waterbok maar van de week terugbrengen. Het was weer een superweekend!!! Maar hopen dat we volgend jaar weer in de kapschuur zitten. Was echt super ! 203 (205) inschrijvingen...
Hoop werk aan besteedt enz.
Het is jullie gegund zo;n mooie opkomst

Blij dat ik erbij was.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen. Dit is zo'n meeting geweest waar iedereen die er was nog lang over zal napraten. want wat hebben we een super weekend gehad! Wij waren er al vroeg en konden dus een leuk plekje uitzoeken, schoonouders konden nog naast ons staan.(een aanrader als je kleine kinderen meeneemt). Ik wist van tevoren dat het veld weer iets anders was als vorig jaar, maar vond het bij aankomst wel een beetje jammer, 2 echt aparte velden met een enorme parkeerplaats ertussen. Maar dit bleek achteraf juist ontzettend leuk! Kon in het begin de kleine man nog lekker racen met zijn loopautootje, later stond de hele dag parkeerplaats vol leuke auto's, elke keer als ik naar de wc ging was er weer iets leuks te zien. Verder vond ik de oude schuur als feestlocatie echt super, geeft toch meteen meer sfeer dan zo'n witte tent. En dan nog een mazzeltje. Onze koelbox stond deze keer voor het eerst op gas en bleek het super te doen!! zelfs op de laagste stand waren de warsteiner biertjes (die heeeel toevallig nu bij ter huurne in de aanbieding waren, hoe kunnen ze het zo plannen!) echt ijs en ijskoud. En wat een opkomst! we kunnen nu wel echt zeggen dat Het grenstreffen de grootste meeting is van nederland. Wat mij betreft volgend jaar weer.
Hear hearschermer schreef:Laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen. Dit is zo'n meeting geweest waar iedereen die er was nog lang over zal napraten. want wat hebben we een super weekend gehad! Wij waren er al vroeg en konden dus een leuk plekje uitzoeken, schoonouders konden nog naast ons staan.(een aanrader als je kleine kinderen meeneemt). Ik wist van tevoren dat het veld weer iets anders was als vorig jaar, maar vond het bij aankomst wel een beetje jammer, 2 echt aparte velden met een enorme parkeerplaats ertussen. Maar dit bleek achteraf juist ontzettend leuk! Kon in het begin de kleine man nog lekker racen met zijn loopautootje, later stond de hele dag parkeerplaats vol leuke auto's, elke keer als ik naar de wc ging was er weer iets leuks te zien. Verder vond ik de oude schuur als feestlocatie echt super, geeft toch meteen meer sfeer dan zo'n witte tent. En dan nog een mazzeltje. Onze koelbox stond deze keer voor het eerst op gas en bleek het super te doen!! zelfs op de laagste stand waren de warsteiner biertjes (die heeeel toevallig nu bij ter huurne in de aanbieding waren, hoe kunnen ze het zo plannen!) echt ijs en ijskoud. En wat een opkomst! we kunnen nu wel echt zeggen dat Het grenstreffen de grootste meeting is van nederland. Wat mij betreft volgend jaar weer.