Forum
Forum
Na abusievelijk van het forum weg te zijn gegaan wil ik niet naar het forum sinds m''n laatste bezoek maar naar de onderwerpen op het forum van vóór mijn abusievelijke afhaken.
Hoe kom ik dus bij de onderwerpen vóór mijn laatste bezoek???
Hoe kom ik dus bij de onderwerpen vóór mijn laatste bezoek???
Vrgrt.
Hassie.
Hassie.
Nu ook weer! Even weg geweest van ongelezen berichten naar een andere site en bij terugkeer naar ongelezen berichten slechts drie ongelezen berichten. De site gaat ervan uit dat na het aanklikken van ongelezen berichten alle berichten gelezen zijn! De bladzijde ongelezen berichten zou bv. 24 uur moeten kunnen blijven bestaan.Hassie schreef:Precies! Het gaat er om de ongelezen berichten terug te krijgen bv. om alsnog op een bericht te kunnen reageren.wimthone schreef:Inderdaad, dit staat er.
Maar niet "ongelezen berichten", dit kan dus nog een ander criteria zijn.
gr Wim
Vrgrt.
Hassie.
Hassie.
Grr
Weer per ongeluk uitgelogd en natuurlijk alle nieuwe berichten zijn nu weer verdwenen.
Is het echt niet mogelijk om een knop "ongelezen berichten" toe te voegen waar dan ook alle ongelezen berichten blijven staan totdat deze werkelijk geopend worden door de gebruiker.
Dit zou zeer fijn zijn.
Groetjes Wim
Weer per ongeluk uitgelogd en natuurlijk alle nieuwe berichten zijn nu weer verdwenen.
Is het echt niet mogelijk om een knop "ongelezen berichten" toe te voegen waar dan ook alle ongelezen berichten blijven staan totdat deze werkelijk geopend worden door de gebruiker.
Dit zou zeer fijn zijn.
Groetjes Wim
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Helaas is het voor deze forum software niet mogelijk om dat toe te voegen.
De nieuwe software heeft ook de mogelijkheid om berichten die je niet hebt gelezen aan te geven.
Omdat wij de nieuwe software niet willen gebruiken in verband met de (behoorlijke) wijziging in de lay out van het huidige forum (is helaas niet 1 op 1 over te zetten) hebben we besloten om het bij deze versie te houden.
De nieuwe software heeft ook de mogelijkheid om berichten die je niet hebt gelezen aan te geven.
Omdat wij de nieuwe software niet willen gebruiken in verband met de (behoorlijke) wijziging in de lay out van het huidige forum (is helaas niet 1 op 1 over te zetten) hebben we besloten om het bij deze versie te houden.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
ah, ok.
We are the leading the world in providing best a+ practice test and prep solutions. Our incredible offers for ccna training videos at reasonable prices; our www.tabor.edu is very rare in Florida Institute of Technology.
We are the leading the world in providing best a+ practice test and prep solutions. Our incredible offers for ccna training videos at reasonable prices; our www.tabor.edu is very rare in Florida Institute of Technology.