Typeplaatje Ami
-
- Heavy user
Typeplaatje Ami
Wie weet of en waar het typeplaatje zit onder de motorkap bij een Ami 8 berline uit 75?
-
- Gebruiker
typeplaatje ami 8
Als je voor de auto staat ondere de voorruit aan de linkerkant van de schakelpook
Op de oudere exemplaren zit het plaatje naast het chassisnummer rechts net voor de acheterbank
Op de oudere exemplaren zit het plaatje naast het chassisnummer rechts net voor de acheterbank
-
- Heavy user
Juist, dat is ook mijn probleempje.
Er zit ook een A06-635 motor in met rubber koelbeplating.
Onder de motorkap was geen alu plaatje te vinden.
Dit alles bij elkaar geeft me niet heel veel vertrouwen.
Tenzij er onder de opgelaste plaat nog het originele nummer tevoorschijn zou komen.
Het is mogelijk dat het originele nummer niet meer leesbaar was en dat er daarom een plaatje met nummer overheen is gelast.
Aannemelijker is dat het kenteken helemaal niet bij deze auto hoort.
Er zit ook een A06-635 motor in met rubber koelbeplating.
Onder de motorkap was geen alu plaatje te vinden.
Dit alles bij elkaar geeft me niet heel veel vertrouwen.
Tenzij er onder de opgelaste plaat nog het originele nummer tevoorschijn zou komen.
Het is mogelijk dat het originele nummer niet meer leesbaar was en dat er daarom een plaatje met nummer overheen is gelast.
Aannemelijker is dat het kenteken helemaal niet bij deze auto hoort.
-
- Veelvuldig poster
Bij mijn Ami 8 staat het chassisnummer onder het typeplaatje (als je op de foto kijkt) als hier ook het "nieuwe"chassisnummer staat dan heb je kans dat het oude er nog onder zit...
Heeft het chassis wel de dikkere veerpotten??? een 75tiger ami8 carroserie moet dus ook de wijzigingen hebben om er een ami super van te kunnen maken....
Heeft het chassis wel de dikkere veerpotten??? een 75tiger ami8 carroserie moet dus ook de wijzigingen hebben om er een ami super van te kunnen maken....
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster