type achterlichten
type achterlichten
Ik heb een koets staan via via gekregen...
De spiegels van de achterlichten zitten er nog op...maar voor mij onbekend?!
ik heb wel kappen liggen maar die passen niet door dat de spiegel (te)groter is...
Wat zijn dit voor lampen? En wat voor kappen moeten hier op?
De spiegels van de achterlichten zitten er nog op...maar voor mij onbekend?!
ik heb wel kappen liggen maar die passen niet door dat de spiegel (te)groter is...
Wat zijn dit voor lampen? En wat voor kappen moeten hier op?
onder druk wordt alles vloeibaar
ik heb via een italiaanse site een rechter glaasje besteld...
Ze zeiden ook een linker te hebben, maar toen het pakket binnen kwam waren het 2 rechter... Dus 1 ervan gaat retour afzender.
Ik hou me dus aanbevolen voor een linker glaasje tegen betaling ruil of andere deal.
Ze zeiden ook een linker te hebben, maar toen het pakket binnen kwam waren het 2 rechter... Dus 1 ervan gaat retour afzender.
Ik hou me dus aanbevolen voor een linker glaasje tegen betaling ruil of andere deal.
om het onderwerp wat op te leuken, de beelden:
De achterkant met uitzicht:
binnenkant:
het rechter glaasje dat ik dubbel heb....
En dus nog opzoek naar iemand met een linker glaasje van Altissimo...
Lampjes op led met zonnepaneeltje zijn ook al besteld (doen de achtelichten het ook nog! nacht beelden volgen dan nog wel!
De achterkant met uitzicht:
binnenkant:
het rechter glaasje dat ik dubbel heb....
En dus nog opzoek naar iemand met een linker glaasje van Altissimo...
Lampjes op led met zonnepaneeltje zijn ook al besteld (doen de achtelichten het ook nog! nacht beelden volgen dan nog wel!
He Denny, dat kinkt goed, leren hoe je fotoś plaatst? daar zijn topics voorDenny schreef:ik heb toevallig een compleet linker achterlicht van altissimo liggen. Kan je komen ophalen als jij mij dan leert hoe ik fotos kan plaatsen. moet je wel een uurtje rijden . groet denny
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=4872
Moet je alleen ergens een account aan maken, maar dat staat er allemaal vrij duidelijk in uitgelegd.
Mogelijk dat ik nog wel op je aanbod in ga om langst te komen daar kom ik dan wel in een PM op terug.