Stoelen en bank bekleden
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Stoelen en bank bekleden
We zijn zover, de twee voorstoelen en achterbank zijn van hun vieze jas ontdaan.
Op verschillende topics zie ik wel een aantal fotos van tijdens het bekleden, maar ik kom voor de amateur beginner niet echt een stap voor stap of how to tegen. Is er iemand die dit wel heeft. Anders ga ik er een maken voor eendrijders in de toekomst.
Op verschillende topics zie ik wel een aantal fotos van tijdens het bekleden, maar ik kom voor de amateur beginner niet echt een stap voor stap of how to tegen. Is er iemand die dit wel heeft. Anders ga ik er een maken voor eendrijders in de toekomst.
Laatst gewijzigd door Ducksen op vr 31 jan, 2014 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mijn how to moet iets gaan worden in de vorm van:
Prik met een priem gaatjes in het jute, zo kun je de rubbers makkelijker bevestigen. Korte klemmetje in het jute, lange klemmetje in het stoelframe, bevestig niet eerst een kant met rubbers en dan de andere kant want dit gaat niet maar werk bijv van achter naar voor om en om. Let erop dat je het schuim van te voren vastkleeft anders zakt het naar beneden als je de hoes eromheen trekt. En dan met foto's erbij als pdf.
Prik met een priem gaatjes in het jute, zo kun je de rubbers makkelijker bevestigen. Korte klemmetje in het jute, lange klemmetje in het stoelframe, bevestig niet eerst een kant met rubbers en dan de andere kant want dit gaat niet maar werk bijv van achter naar voor om en om. Let erop dat je het schuim van te voren vastkleeft anders zakt het naar beneden als je de hoes eromheen trekt. En dan met foto's erbij als pdf.
Laatst gewijzigd door Ducksen op vr 31 jan, 2014 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Onbewust alle topics gecombineerd en het goeie beschreven.
De how to is onderweg
Ik heb er een combi an gemaatk want er zit nogal wat verschil tussen baan stoel en een bank.
De how to is onderweg
Ik heb er een combi an gemaatk want er zit nogal wat verschil tussen baan stoel en een bank.
Laatst gewijzigd door Ducksen op vr 31 jan, 2014 19:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Oe ik heb 100 krammetjes hahaha dat wordt dus een berg overhouden. Naja die gaan wel op marktplaats daarna of voor de liefhebber.
Eettafel en kleed staan al gereserveerd
Is het ook niet zo ver lopen voor een wijntje dan schijnt het bekleden soepeler te gaan hahaha
Eettafel en kleed staan al gereserveerd

Is het ook niet zo ver lopen voor een wijntje dan schijnt het bekleden soepeler te gaan hahaha
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11