Koelbeplating
-
- Gebruiker
Koelbeplating
De koelbeplating, ik denk dat iedereen wel weet dat ze schaars zijn. Bij ons motortje zat helaas de kunststof/rubberen beplating, vrijwel overal zaten scheuren en ze waren helemaal vergaan. Nou ben ik op een zoektocht naar nieuwe (stalen) beplating, hoeft niet per se behandeld te zijn, dat wil ik ook wel zelf doen. Waar kan ik dat zoal krijgen?
Begonnen, en al een eind op weg, van het bouwen van een Burton.
-
- Gebruiker
-
- Gebruiker
Mag ik vragen naar het verschilDucksen schreef:zoek je visa of 2cv beplating???

@Thijs: Ik ga even bellen met Eend Import in Kraggenburg. Ik heb ook nog het koetswerk van de eend staan, wellicht dat zij er wat mee kunnen.
Begonnen, en al een eind op weg, van het bouwen van een Burton.
-
- Gebruiker
Koelbeplating
Hoi,
ik had hele mooie koelbeplating gevonden, gepast (leek te passen), geschuurd, schoongemaakt, geschuurd en gespoten, blijken ze niet voor een 2CV6 te zijn.....dus als je interesse hebt, ze staan nu op marktplaats
Maar ik ben dus nog op zoek naar koelbeplating voor de 2CV6, heeft iemand nog een tip voor de regio Eindhoven waar ze nog betaalbaar te verkrijgen zijn?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet Erwin
ik had hele mooie koelbeplating gevonden, gepast (leek te passen), geschuurd, schoongemaakt, geschuurd en gespoten, blijken ze niet voor een 2CV6 te zijn.....dus als je interesse hebt, ze staan nu op marktplaats

Maar ik ben dus nog op zoek naar koelbeplating voor de 2CV6, heeft iemand nog een tip voor de regio Eindhoven waar ze nog betaalbaar te verkrijgen zijn?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet Erwin
Druk bezig het weer in elkaar te zetten....