achteras a-type verbreden?
achteras a-type verbreden?
goedendag, heeft er iemand een idee om een a-type achteras te verbreden? Ik dacht zelf aan 50 cm....
vriendelijke groet,
René
vriendelijke groet,
René
-
- Regelmatige poster
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: achteras a-type verbreden?
Wow, geen idee maar ben nu al benieuwd naar eindresultaatrene220 schreef:goedendag, heeft er iemand een idee om een a-type achteras te verbreden? Ik dacht zelf aan 50 cm....
vriendelijke groet,
René
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Ik heb wel een dwarsgeplaatste bladveer verbreed onder een aanhanger. Het enige nadeel dat ik ondervind is een gewichtsafname maar dat is voor het doel geen probleem ( bootje vervoeren)
Ben wel benieuwd naar je resultaat, ga zelf over een paar weken met een soortgelijk project beginnen.
Ben wel benieuwd naar je resultaat, ga zelf over een paar weken met een soortgelijk project beginnen.
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
Je kunt er een zwaarder blokje inprikken, om wat rdw geneuzel te voorkomen, een ami super chassis als basis nemen ( daar past met wat creativiteit ook een Subaru boxer blok op) Hou de aangepaste basis even op frans kenteken en keur hem pas om als je hem wil gaan verlengen / verbreden of je moet op papier even naar engeland.
Ik weet uit ervaring dat een acachassis wel 800kg mee kan zeulen, maar daar reed ik dan niet zo heel hard mee! kon ie wel maar dat risico durfde ik niet te nemen. Een vat van 1000 liter achterop is ook best hoog en dat gewicht merk je wel, zeker als je er ook mee door ruw terrein gaat rijden, wat ik ermee deed.
Ik weet uit ervaring dat een acachassis wel 800kg mee kan zeulen, maar daar reed ik dan niet zo heel hard mee! kon ie wel maar dat risico durfde ik niet te nemen. Een vat van 1000 liter achterop is ook best hoog en dat gewicht merk je wel, zeker als je er ook mee door ruw terrein gaat rijden, wat ik ermee deed.
met eendige groeten,