Agenda 2014
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Agenda 2014
Wanneer wordt de agenda van 2014 eens aangepakt. Moeten toch al een hoop data bekend zijn nu?
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Als er niets word aangeleverd word er niets geplaatst.
meer informatie:
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=9966
meer informatie:
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=9966
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
inmijneendje schreef:We gaan geen agenda's kopieeren, ik wil kijken naar de lijst van Ducksen en verder zetten we er meetings neer die aangemeld worden via het forum op de manier zoals word omschreven in het topic.
Dit heeft niets te maken dat het niet op prijs word gesteld, als ik nu die van jouw kopieer, heb ik een paar meetings terwijl ducksen zegt ze allemaal te hebben, ik hou niet van dubbel werk en dubbel uitzoeken. Dus wacht ik de link van Ducksen af en ga daar mee aan de gang, zijn er dan nog meetings die erbij moeten dan kan dat via de normale aanmeld procedure,2cvzeeland schreef: Ok, ik merk dat hulp niet op prijs wordt gesteld. Ik zal geen nuttige items meer aandragen.
Jammer dat ideeën of suggesties zonder pardon bruut worden afgeschoten.
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
Die van ducksen is een lijst van mijn agenda items. Ik las het dus voegde ik de link toe.inmijneendje schreef:inmijneendje schreef:We gaan geen agenda's kopieeren, ik wil kijken naar de lijst van Ducksen en verder zetten we er meetings neer die aangemeld worden via het forum op de manier zoals word omschreven in het topic.Dit heeft niets te maken dat het niet op prijs word gesteld, als ik nu die van jouw kopieer, heb ik een paar meetings terwijl ducksen zegt ze allemaal te hebben, ik hou niet van dubbel werk en dubbel uitzoeken. Dus wacht ik de link van Ducksen af en ga daar mee aan de gang, zijn er dan nog meetings die erbij moeten dan kan dat via de normale aanmeld procedure,2cvzeeland schreef: Ok, ik merk dat hulp niet op prijs wordt gesteld. Ik zal geen nuttige items meer aandragen.
"alles" lijkt me onmogelijk, maar ik doe hard mn best zoveel mogelijk in mn agenda te krijgen...
2CV Transat speciál 1984
Xsara Picasso 1.8 2003
Xsara Picasso 1.8 2003
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Ducksen schrijft:2cvzeeland schreef:Die van ducksen is een lijst van mijn agenda items. Ik las het dus voegde ik de link toe.inmijneendje schreef:inmijneendje schreef:We gaan geen agenda's kopieeren, ik wil kijken naar de lijst van Ducksen en verder zetten we er meetings neer die aangemeld worden via het forum op de manier zoals word omschreven in het topic.Dit heeft niets te maken dat het niet op prijs word gesteld, als ik nu die van jouw kopieer, heb ik een paar meetings terwijl ducksen zegt ze allemaal te hebben, ik hou niet van dubbel werk en dubbel uitzoeken. Dus wacht ik de link van Ducksen af en ga daar mee aan de gang, zijn er dan nog meetings die erbij moeten dan kan dat via de normale aanmeld procedure,2cvzeeland schreef: Ok, ik merk dat hulp niet op prijs wordt gesteld. Ik zal geen nuttige items meer aandragen.
"alles" lijkt me onmogelijk, maar ik doe hard mn best zoveel mogelijk in mn agenda te krijgen...
Ik heb wel een link met alle meetings voor het hele jaar binnen en buitenland van 2014 netjes op een rij Plus aanvullende info als dat handig is?
Dus daar ga ik dan vanuit, dat hij die kopieert van jouw site weet ik dan niet.
Heb jij dan daar toevallig ook een lijst van, in word of excel?
Dan kan ik die plaatsen, hebben we in iedergeval een begin.
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
Kon je idd ook niet weten. Ik zal de items exporteren naar word en naar je mailen.inmijneendje schreef:Ducksen schrijft:2cvzeeland schreef:Die van ducksen is een lijst van mijn agenda items. Ik las het dus voegde ik de link toe.inmijneendje schreef: Dit heeft niets te maken dat het niet op prijs word gesteld, als ik nu die van jouw kopieer, heb ik een paar meetings terwijl ducksen zegt ze allemaal te hebben, ik hou niet van dubbel werk en dubbel uitzoeken. Dus wacht ik de link van Ducksen af en ga daar mee aan de gang, zijn er dan nog meetings die erbij moeten dan kan dat via de normale aanmeld procedure,
Ik heb wel een link met alle meetings voor het hele jaar binnen en buitenland van 2014 netjes op een rij Plus aanvullende info als dat handig is?
Dus daar ga ik dan vanuit, dat hij die kopieert van jouw site weet ik dan niet.
Heb jij dan daar toevallig ook een lijst van, in word of excel?
Dan kan ik die plaatsen, hebben we in iedergeval een begin.
Denk dat er wel veel mensen blij van worden...
2CV Transat speciál 1984
Xsara Picasso 1.8 2003
Xsara Picasso 1.8 2003
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer: