sissend geluid moter
sissend geluid moter
als mijn moter loopt hoor ik een sissend geluidje, ruik ook uitlaat gassen maar het komt niet uit mijn uitlaat volgens mij. het klinkt alsof het uit de warmte wisselaar komt ofzo.
het is toch geen lekke koppakking ofzo he? of moet de moter dan nog andere kuren geven?
het is toch geen lekke koppakking ofzo he? of moet de moter dan nog andere kuren geven?
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
da's toch niet zo erg? Soms zijn de moeren op de uitlaatkant behoorlijk verroest. Kruipolie is niet altijd voldoende. Ik heb ze er wel eens afgekregen door er een dop 9 (!!, oorspronkelijke maat is 11) op te meppen. Als ze echt rot zijn kun je ze door beitelen, gebruik dan wel een scherpe beitel zodat je niet zo hard op die koppen hoeft te rammen.
De draad van de tapeinden is meestal goed behouden, ook al is het bovenste deel weggerot.
Er bestaan mooie verkoperde moeren, maar een beetje koperpasta zal ook wel goed zijn om het wat makkelijk te maken voor de volgende keer.
O ja, kijk natuurlijk uit dat er niks in de kanalen valt.
succes ermee, Bullit
De draad van de tapeinden is meestal goed behouden, ook al is het bovenste deel weggerot.
Er bestaan mooie verkoperde moeren, maar een beetje koperpasta zal ook wel goed zijn om het wat makkelijk te maken voor de volgende keer.
O ja, kijk natuurlijk uit dat er niks in de kanalen valt.
succes ermee, Bullit
-
- Heavy user