stuurstang verwijderen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
stuurstang verwijderen
hoe kan ik de stuurstangen van de as verwijderen?
J B
just drive like you stole it
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
waar die kromme stangen op de vooras zitten, net boven de fusee?
borging rechtbuigen, twee boutjes los, blokje hout er onder en tikken met de hamer.
Of waar de stuurstangen op de vooras zitten? Dat moet met een speciaal stuk gereedschap; een trekker. Je hoort ook wel acties met een koevoet, maar ik zou dat in het stuurgedeelte niet doen.
Gr Rob
borging rechtbuigen, twee boutjes los, blokje hout er onder en tikken met de hamer.
Of waar de stuurstangen op de vooras zitten? Dat moet met een speciaal stuk gereedschap; een trekker. Je hoort ook wel acties met een koevoet, maar ik zou dat in het stuurgedeelte niet doen.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
het gaat om het gedeelte dat op de as zit. ik ga de fusee's vastlassen dus heb die hele stangen niet meer nodig (ik miste de stuurstangkogesls dus het geheel verwijderen is goedkoper).
op dit moment heb ik ze op de bout al afgeslepen omdat ze gruwelijk in de weg zaten. als het dus niet een handigheidje is laat ik het er ook opzitten (extra gewicht is minimaal nu)
op dit moment heb ik ze op de bout al afgeslepen omdat ze gruwelijk in de weg zaten. als het dus niet een handigheidje is laat ik het er ook opzitten (extra gewicht is minimaal nu)
J B