Hallo,
Ik heb net delen van mijn mooie Bleu Celeste 2CV gespoten en nou vraag ik me af of ik hierna nou ook nog blanke lak moet aanbrengen/spuiten? Lees en hoor er van alles over, maar denk dat jullie kenners mij wel op weg kunnen helpen.
Mocht ik moeten spuiten met lak, welke lak moet ik dan halen en waar koop ik dat zo snel?
groeten en alvast bedankt, Marie Antoinette
wel of geen blanke lak
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
welke blanke lak: dezelfde soort als je lak.
als je met spuitbussen van de action werkt dan ook blanke lak van de action.
2 componenten verf gebruikt? dan ook 2 k blanke lak.
etc.
ik heb het zelf niet gedaan: het is weer een bewerking extra. Je moet alles weer dof schuren.
Gr Rob
als je met spuitbussen van de action werkt dan ook blanke lak van de action.
2 componenten verf gebruikt? dan ook 2 k blanke lak.
etc.
ik heb het zelf niet gedaan: het is weer een bewerking extra. Je moet alles weer dof schuren.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ja, klinkt goed.
Nu heb ik wel eens een groot oppervlak ingespoten met een spuitbus blanke acryl, maar ik kreeg dat niet 'aan elkaar gespoten' De lak droogde zo snel dat er geen overlap in de banen kwam. Dat was wel een goedkoper merk. Later nog eens een tafel gelakt met acryl, toen een potje acryl lak gekocht, 30 procent water gemengd en dat met een verfspuit gespoten. Superglad.
Zou je geen glansverschil tussen de losse onderdelen en de koets krijgen? Als je een spatbord blank naspuit, en de koets is niet blank gespoten, wordt dat mooi?
Gr Rob
Nu heb ik wel eens een groot oppervlak ingespoten met een spuitbus blanke acryl, maar ik kreeg dat niet 'aan elkaar gespoten' De lak droogde zo snel dat er geen overlap in de banen kwam. Dat was wel een goedkoper merk. Later nog eens een tafel gelakt met acryl, toen een potje acryl lak gekocht, 30 procent water gemengd en dat met een verfspuit gespoten. Superglad.
Zou je geen glansverschil tussen de losse onderdelen en de koets krijgen? Als je een spatbord blank naspuit, en de koets is niet blank gespoten, wordt dat mooi?
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht