beste allemaal,
Een enkeling zal me nog kennen van een hele tijd terug en voor sommige ben ik nieuw. Ik zit met een probleem. Ik praat over ongeveer 5 tot 10 jaar geleden dat ik besmet ben geraakt met het eenden virus. Via mijn vader werd ik aangestoken. We kochten een club uit 1987 en het plezier kon beginnen. Echter na een jaar bleek deze eend dusdanig slecht dat restaureren de enige optie was. Aangezien we niet zonder eend wilde blijven zitten werd er een prachtige blue des tropiques uit 1985 gekocht. Sommige hier kunnen het bevestigen 'showroom' staat. Vervolgens heb ik in de daarop volgende jaren de andere eend gerestaureerd samen met mijn vader. Met de menige meningsverschillen zoals iedereen ze vast wel zal herkennen kwam het uiteindelijk tot een mooi geslaagde restauratie. De eend werd zoals afgesproken verkocht en we bleven genieten van onze blauwe eend.
Mijn vader is echter korte tijd daarna ziek geworden en heeft het helaas niet mogen halen na een ziekte bed van een jaar. Door alles wat er gebeurde kreeg iemand geen aandacht meer, 'de blauwe eend'.
Nu staat de eend inmiddels al twee jaar bij mij in de garage na een twee jaar weer en wind getrotseerd te hebben onder een carport.
Het is nog steeds starten en rijden maar de koets heeft toch echt wel aandacht nodig. Nu ben ik opzoek naar iemand die restaureren van koetsen, met name laswerk, als hobby/werk heeft. of een goede restaurateur weet. Ik wil vooral iemand met passie. iemand met liefde voor de auto. zo was mijn pa ook. En het zou gewoon ontzettend zonde zijn als zijn eend het niet zou halen!
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.
Wouter.
droevig bericht!
droevig bericht!
C'est une bonne voiture
- Ed147
- Veelvuldig poster
En als dit te ver is (kan ik me voorstellen), m'n vader doet dit werk ook.marcopr schreef:ed147 is de man die je zoekt. Hij is alleen dit voorjaar naar Zweden (Zuid Zweden dat dan weer wel) verhuist.
Hij is ook lid van dit forum, doe hem een pmetje, mogelijk is het niet al te ingewikkeld eea daar te krijgen.
Is een restaurateur die met pensioen is.
Zoals Marco zegt, geef me een pm!
2cv6 Charleston grijs/grijs
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
-
- Regelmatige poster