Draaiknop oereend
-
- Veelvuldig poster
Draaiknop oereend
Aangezien ik nog een bakkelieten draaiknop had van allereerste type (49 en begin 50) maar geen tweede het idee opgevat hier een reproductie van te maken omdat dit mogelijk op mijn werk kan In tegenstelling tot de latere bevat deze 10 uitstulpsels in plaats van 5.
Morgen gaat de knop in de 3D scanner.
Kijken of we een goede replica kunnen maken in een ander flitsend kleurtje.
Mocht het lukken en er meer interesse in zijn doe maar pbtje
Morgen gaat de knop in de 3D scanner.
Kijken of we een goede replica kunnen maken in een ander flitsend kleurtje.
Mocht het lukken en er meer interesse in zijn doe maar pbtje
Laatst gewijzigd door Bull Frog Bleu op wo 18 jun, 2014 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Veelvuldig poster
Met de draaiknop bedoel ik de knop die de koplampen kan afstellen en de ventilatieklep opendraaid.
Zou wel eens kunnen dat hij gelijk is aan de traction modellen rond de jaren 40.
De latere traksen hebben wel gelijke draaiknoppen als de 2cv AZ. Citroen gebruikte veel onderdelen bij andere modellen.
Zou wel eens kunnen dat hij gelijk is aan de traction modellen rond de jaren 40.
De latere traksen hebben wel gelijke draaiknoppen als de 2cv AZ. Citroen gebruikte veel onderdelen bij andere modellen.
-
- Veelvuldig poster
Ja daar kom ik nu mee want die lichtgevende knoppen wilde ik je nog niet aan doen
Morgen wordt hij gescand en met beetje geluk komt de replica er een aantal uren later op de machine uitrollen.
Volgens de oereendgeleerden kreeg ik overigens te horen dat de palletjes van de 2cv knop toch afwijken van de Tractions. Schijnen groter te zijn.
Morgen wordt hij gescand en met beetje geluk komt de replica er een aantal uren later op de machine uitrollen.
Volgens de oereendgeleerden kreeg ik overigens te horen dat de palletjes van de 2cv knop toch afwijken van de Tractions. Schijnen groter te zijn.