Al een tijdje rijd ik rond in mijn eendje en tot nu toe heb ik met behulp van al jullie berichten en wat hulp van vrienden en familie meestal zelf de problemen kunnen oplossen. Nu loop ik echter tegen het volgende aan:
Mijn koppeling knarst als ik naar de eerste versnelling ga of in zijn achteruit. Hij doet dit ook als ik helemaal stil sta. Wat ik nu doe is hem in zijn 1 zetten alvorens ik de motor start. Maar dit is natuurlijk niet de oplossing.
Het 'vreemde' is, is dat dit van de ene op de andere dag is gekomen. Ik heb voor mijn eend zowel links als rechts de fussee pennen laten vervangen en mijn remmen zijn helemaal opnieuw gedaan. Dit houdt in, remcilinders vanachter zijn vervangen, hoofdremcilinders en de remleidingen.
Ik heb vervolgens mijn eend opgehaald bij de garage en ik liet de koppeling knarsen. In eerste instantie dacht ik dat ik zelf even niet lekker gekoppeld had. Maar heel het weekend heb ik hier last van gehad. Zouden ze iets aangeraakt kunnen hebben bij de garage?
Ik heb mijn koppelingskabel bij proberen te stellen en steeds de moertjes bij de kabel iets verder richting de motor gedraaid en telkens weer een stukje rijden. Dit maakt tot nu toe totaal geen verschil. Waar kan het hem inzitten? Ik ga sowieso de olie verversen van de koppeling. Maar ik dacht misschien kunnen jullie meedenken alvorens ik alle verkeerde oplossingen ga proberen!
Alvast bedankt!