Cursus Belgie
Cursus Belgie
In Nederland zijn er veel eigenaars van een 2pk maar in België is dit niet zo, graag had ik geweten of er ,zoals in Nederland, cursussen of samenkomsten georganiseerd worden in België en dit voor eigenaars van een 2pk. Ik woon in de buurt van Gent.
-
- De Forumbelg
Daar vergis je je toch hoor. België zit vol deuchisten en er zijn best wel wat meetings. Kijk bijvoorbeeld eens op de website van 2cv Club Huppel: http://www.2cvhuppel.be/ En hou hier op het forum de meetingaankondigingen wat in de gaten. Nu 25/10 is het bijvoorbeeld onderdelenmarkt in Merksplas. Superleuk evenement waar altijd heel wat volk op afkomt.
Qua timing zit je nu wel niet ideaal. Het seizoen loopt zowat op zijn einde, al is er altijd wel een wintermeeting of een gezellige clubavond hier of daar.
Qua timing zit je nu wel niet ideaal. Het seizoen loopt zowat op zijn einde, al is er altijd wel een wintermeeting of een gezellige clubavond hier of daar.
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
Cursus Belgie
Ik weet wel dat er meetings zijn maar mijn vraag is of er ook cursussen gegeven worden zoals in Nederland.