Wij bezitten weer een Eend, na jaren van sluimeren in ons achterhoofd om er ooit weer een te kopen. Is het gelukt.
Nu is mijn Ervaring met de Eend wat Roestig geworden, Als wij remmen horen wij rechts achter een schroevend geluid, gaat niet echt na paar keer remmen. iemand een handige tip.
Geluid bij remmen Rechts achter
Geluid bij remmen Rechts achter
2cv 6 club Rouge Marena 1986.
VW Transporter T 5, omgebouwd tot Kampeerbus.
Harley Davidson Dyna Glide Sport.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Welkom Berrie,
Heb je foto's van je eendje?
dat geluid bij het remmen kan roest zijn, of de remblokken kunnen versleten zijn.
Wist je dat er op zaterdag 29 november in Dalfsen een cursus 'sleutelen aan je eend' wordt gegeven? Voor zowel basis- als gevorderde?
Als je de eend meeneemt hebben we gelijk een goede reden om een achterrem uit elkaar te halen.
Voor inschrijven onderaan in de onderwerpenlijst, bij 'diensten'
Gr Rob
Heb je foto's van je eendje?
dat geluid bij het remmen kan roest zijn, of de remblokken kunnen versleten zijn.
Wist je dat er op zaterdag 29 november in Dalfsen een cursus 'sleutelen aan je eend' wordt gegeven? Voor zowel basis- als gevorderde?
Als je de eend meeneemt hebben we gelijk een goede reden om een achterrem uit elkaar te halen.
Voor inschrijven onderaan in de onderwerpenlijst, bij 'diensten'
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
Dank Je Rob, foto's komen nog, moet ff een paar mooi maken. Heb de diensten gevonden. Ik wacht nog even om haar uit elkaar te halen zit op 3 maanden garantie op. Lijkt me dan niet slim. Maar hou de diensten in de gaten.
Graag. Berrie
Graag. Berrie
2cv 6 club Rouge Marena 1986.