A markt Gemert, 21 maart 2015
A markt Gemert, 21 maart 2015
Volgens mij was er nog geen topic over de aanstaande A markt in Gemert. Dus bij deze!
21 maart is het al, dat is dus aanstaande zaterdag.
Zijn er hier nog liefhebbers die er naartoe gaan?
Voor mij is het een eindje rijden, maar voor het eerst sinds jaren dat ik niet hoef te werken wanneer de A markt is. Dus overweeg wel te gaan, al heb ik niet echt wat nodig.
21 maart is het al, dat is dus aanstaande zaterdag.
Zijn er hier nog liefhebbers die er naartoe gaan?
Voor mij is het een eindje rijden, maar voor het eerst sinds jaren dat ik niet hoef te werken wanneer de A markt is. Dus overweeg wel te gaan, al heb ik niet echt wat nodig.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
zou leuk zijn als iedere bezoeker een badge op zou spelden met zijn 2CV.NL-ALIAS-NAAM, dan zie je eindelijk eens gezichten bij de forum-leden die daar rondlopen, nu zijn de bezoekers "anoniem", ofwel in mijn geval een badge met "azuiper" (heb een AZU die door zijn bouw veel wind vangt en om een acceptabele snelheid op de snelweg te bereiken "zuipt")
BARE METAL CAR
wij zijn ook weer van de partij
nog eens kijken welke auto er mee mag.
we zijn afgelopen jaar verhuisd. we wonen nu nog dichter bij Gemert. speciaal voor de a-markt dichterbij gaan wonen
nog eens kijken welke auto er mee mag.
we zijn afgelopen jaar verhuisd. we wonen nu nog dichter bij Gemert. speciaal voor de a-markt dichterbij gaan wonen
https://www.facebook.com/events/1016945 ... _tab=posts
http://www.tjoosten.nl/wp/zob/
ZuidOost Brabant Meeting!
http://www.tjoosten.nl/wp/zob/
ZuidOost Brabant Meeting!
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Gebruiker
Wie kent de verkoper Han die naast Walter rijkers stond ?
Dit jaar op de A-markt in Gemert stond een verkoper uit Helmond als ik het goed heb heet die met zijn voornaam Han, Hij stond naast Walter Rijkers uit Uden buiten , Ik heb nog enkele onderdelen van hem gekocht maar toen brak het noodweer daar los en is hij samen met enkele andere (buiten standhouders) gevlucht voor de enorme regen.
Ik heb daar vorig jaar wat GS onderdelen en dit jaar heel oude gele 2 CV koplampen van gekocht
Ik heb reeds kontakt gehad met de organisatie van de A markt maar de buiten standhouder meldden zich niet aan. Ik had later op de dag even zijn gegevens willen vragen maar hij is vertrokken terwijl ik binnen was.
Ik begrijp dat hij ook anderen helpt om hun auto's rijdend te houden. Er zoekt nu iemand op het Citroën Forum onderdelen die ik dit jaar op zijn stand heb zien liggen
@ moderatoren Als jullie vinden dat dit bericht in een andere rubriek thuishoort laat het me dan even weten
Ik hoop dat iemand hem kent en mocht hij mogelijk dit berichtje zelf lezen graag even een reactie per privé berichtje
Rene ter Veer
Ik heb daar vorig jaar wat GS onderdelen en dit jaar heel oude gele 2 CV koplampen van gekocht
Ik heb reeds kontakt gehad met de organisatie van de A markt maar de buiten standhouder meldden zich niet aan. Ik had later op de dag even zijn gegevens willen vragen maar hij is vertrokken terwijl ik binnen was.
Ik begrijp dat hij ook anderen helpt om hun auto's rijdend te houden. Er zoekt nu iemand op het Citroën Forum onderdelen die ik dit jaar op zijn stand heb zien liggen
@ moderatoren Als jullie vinden dat dit bericht in een andere rubriek thuishoort laat het me dan even weten
Ik hoop dat iemand hem kent en mocht hij mogelijk dit berichtje zelf lezen graag even een reactie per privé berichtje
Rene ter Veer