Werkplaatshandboek cq garage handboek 2cv a types
Werkplaatshandboek cq garage handboek 2cv a types
is er iemand die weet waar ik een werkplaatshandboek of garagehandboek kan verkrijgen.
of is er iemand die deze heeft en er of zelf tegen vergoeding of door mij een kopie van wil maken.
vr gr Jaap
of is er iemand die deze heeft en er of zelf tegen vergoeding of door mij een kopie van wil maken.
vr gr Jaap
2CV UIT 1960
-
- Heavy user
gewoon even op marktplaats kijken. let op het juiste bouwjaar enzo en dan moet je toch wel voor een 10 a 15 euro klaar zijn. sleutelt een heel stuk makkelijker een papieren versie erbij hebben dan een online versie
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb een computer met internet verbinding in mijn garage staan, Altijd handig als je iets moet opzoeken.
Maar Jaap, uit je andere post begrijp ik dat het om een AZ uit 1960 gaat. Een 12 PK neem ik aan. Je hebt dan niet veel aan de documentatie van de nieuwe eenden. Zoals Geert al aangaf heeft de EEEC een goed boek voor deze modellen. Kost dacht ik nog geen 30 Euro. Je moet dan wel lid zijn van deze club.
Maar Jaap, uit je andere post begrijp ik dat het om een AZ uit 1960 gaat. Een 12 PK neem ik aan. Je hebt dan niet veel aan de documentatie van de nieuwe eenden. Zoals Geert al aangaf heeft de EEEC een goed boek voor deze modellen. Kost dacht ik nog geen 30 Euro. Je moet dan wel lid zijn van deze club.
Schultenbräu das ist mein Bier !