Nu is het de bedoeling om er een behuizing voor te bouwen die precies in de open ruimte naast het dashboard past, voor een zo groot mogelijk kast-volume. Echter zijn auto speakers helaas niet bedoeld om in een gesloten kast te zetten dus er zal iets van een bas-reflex poort in moeten komen, hier is helaas bijna geen ruimte meer voor :p
Ik ben begonnen met van papier stukje bij beetje een 'doosje' te maken dat er zonder al te veel problemen in pastte:

Deze heb ik vervolgens geoptimaliseerd qua formaat (hij pastte nog niet heel geweldig) en gedigitaliseerd:

Deze dimensies heb ik vervolgens weer uitgetekend op papier waarna ik model 2 heb kunnen passen: (van het passen helaas geen foto, maar de maat was goed.)

Toen ik echter hetzelfde doosje binnenstebuiten vouwde om een spiegelbeeld te maken bleek hij rechts minder goed te passen? Zat in de hoogte wel een extra centimeter ruimte?
Maargoed, het 3D model verder uitgewerkt zodat hij van een dubbele laag 4mm MDF gemaakt kan worden, dit kan ik namelijk op mijn werk lasersnijden:

Ideeen en suggesties zijn welkom, het is namelijk allemaal een beetje natte vinger werk