remleiding gebroken
-
- Beginner
- Berichten: 27
- Lid geworden op: za 3 jan, 2015 16:30
- Locatie: Houten
remleiding gebroken
Mijn remleiding is vlak achter de het verbindingsstuk naar de remcilinder gebroken. Het gaat om de rem links achter. Nu heb ik genoeg ruimte om hem weer in de remcilinder te steken, maar hoe ga ik weer een dikker stukje op die remleiding krijgen?
Wie kan mij helpen?
Wie kan mij helpen?
Citroën 2CV6 Spécial '87
Citroën 2CV6 Club '80
Citroën Méhari '70
Harley-Davidson 883 Roadster '11
Solex OTO '67
Citroën 2CV6 Club '80
Citroën Méhari '70
Harley-Davidson 883 Roadster '11
Solex OTO '67
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
- Berichten: 388
- Lid geworden op: do 22 mar, 2012 08:31
- Locatie: Zwolle
Als je een nieuw verbinding wilt maken moet de remleiding er ook af Beter gewoon een nieuwe op zetten. midden onder de achter as achter de tank zit een koppel stuk los halen dan zit er nog een moetje waar je remleiding mee aan de as zit geschroefd. knoop ff een touwtje aan de leiding trek je ding er uit nieuwe aan dat touwtje knopen en trek je ding er zo weer in. Scheelt een boel gepruts. Beter is om dan gelijk een paar nw africht rubbers er in te doen.
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics
-
- Beginner
- Berichten: 27
- Lid geworden op: za 3 jan, 2015 16:30
- Locatie: Houten
Ik heb een nieuwe remleiding besteld, leek me ook de beste optie.
@David, bedankt voor het aanbod! Ik ga eerst heel even zelf knutselen en als ik er echt niet uit kom weet ik je te vinden
@DuckKnutsel, bedankt voor de tip!
@David, bedankt voor het aanbod! Ik ga eerst heel even zelf knutselen en als ik er echt niet uit kom weet ik je te vinden
@DuckKnutsel, bedankt voor de tip!
Citroën 2CV6 Spécial '87
Citroën 2CV6 Club '80
Citroën Méhari '70
Harley-Davidson 883 Roadster '11
Solex OTO '67
Citroën 2CV6 Club '80
Citroën Méhari '70
Harley-Davidson 883 Roadster '11
Solex OTO '67
-
- Beginner
- Berichten: 27
- Lid geworden op: za 3 jan, 2015 16:30
- Locatie: Houten
eerst eens kijken of de excenters links en van de schijven nog te stellen zijn. Kleine moer los en dan kun je met een grote ringsleutel de excenters stellen draairichting bovenom richting schijf. Het wiel aan de kant waar je stelt van de grond, dan kun je tijdens het stellen voelen of het wiel nog draait, hij mag net aanlopen. Dan de kleine moer weer vastzetten en tegelijk de grote vasthouden. Anders ontregel je hem weer. Niet aan de kabels gaan stellen. Mocht je niet meer kunnen stellen dan zullen een paar nieuwe handremblokjes nodig zijn.
Succes Fer
Succes Fer
diverse Citroens, wat anders.
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
- Berichten: 388
- Lid geworden op: do 22 mar, 2012 08:31
- Locatie: Zwolle
-
- Beginner
- Berichten: 27
- Lid geworden op: za 3 jan, 2015 16:30
- Locatie: Houten
-
- Beginner
- Berichten: 27
- Lid geworden op: za 3 jan, 2015 16:30
- Locatie: Houten
David, het is me niet gelukt. De remleiding nippel aan het splitsingstuk krijg ik niet los, is totaal dolgedraaid. Volgens mij moet nu de tank eraf om wat meer ruimte te krijgen maar dat lukt me niet alleen. Ik stuur je een pm.
Citroën 2CV6 Spécial '87
Citroën 2CV6 Club '80
Citroën Méhari '70
Harley-Davidson 883 Roadster '11
Solex OTO '67
Citroën 2CV6 Club '80
Citroën Méhari '70
Harley-Davidson 883 Roadster '11
Solex OTO '67