Niet te geloven !
- jean-michel B.
- Beginner
Niet te geloven !
Aan zoo'n prijs zijn wij allen "goed in onze papieren". Naar waar gaan wij toe ?
http://www.vroom.be/fr/actualite-auto/1 ... term=news3
http://www.vroom.be/fr/actualite-auto/1 ... term=news3
-
- Heavy user
Toch zijn die onnozele prijzen voor nomale Eenden wel te verklaren.
De meeste zijn nu rot en moeten worden gerestaureerd.
Als je dat bedrijfsmatig doet kom je zo op 10.000,- incl. materiaal en arbeid.
Dat neemt niet weg dat voor wrakke Eenden ook al een paar duizend euro gevraagd wordt.
Bij de excentriekere zoals de Sahara is het gewoon een kwestie van vraag en aanbod (waar ik dus niet aan mee doe...).
Zo wordt voor de geel-zwarte Charleston meestal ook de hoofdprijs gevraagd terwijl deze net zo hard rot als een doorsnee Special...
De meeste zijn nu rot en moeten worden gerestaureerd.
Als je dat bedrijfsmatig doet kom je zo op 10.000,- incl. materiaal en arbeid.
Dat neemt niet weg dat voor wrakke Eenden ook al een paar duizend euro gevraagd wordt.
Bij de excentriekere zoals de Sahara is het gewoon een kwestie van vraag en aanbod (waar ik dus niet aan mee doe...).
Zo wordt voor de geel-zwarte Charleston meestal ook de hoofdprijs gevraagd terwijl deze net zo hard rot als een doorsnee Special...
omdat je niet genoeg geld hebt.... als je geld genoeg hebt koop je er gewoon een paar of nog meer en zeur je er verder niet over...Thijs schreef:(waar ik dus niet aan mee doe...).
Wil alleen maar zeggen dat er dus mensen zijn die het er wel voor over hebben of gewoon bulken van het geld,,, dan is het toch een leuke hobby, (te) dure eendjes opkopen.......
-
- Veelvuldig poster
Ja als je geld over hebt en weer eens wat anders wilt dan een Ferrari is het leuk voor de afwisseling. Ach en anders over jaar of wat weer veilen. De verzamelaar in winkel heeft nu bijna alle modellen en spaart nu verder met HY's.
Je zal de maar op moeten passen en kan maar met eentje rijden.
Daarom hou ik het bij eentje ...of twee
Je zal de maar op moeten passen en kan maar met eentje rijden.
Daarom hou ik het bij eentje ...of twee
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
in gesprek met deze verzamelaar uit Winkel vroeg ik hem destijds in wat voor eend hij nu dagelijks rondrijdt : in geen enkele eend ! vindt eend-rijden niet leuk , nog zijn vrouw of kinderen ! Enkel het verzamelen van bijzondere exemplaren is zijn hobby.... oke.
Ik heb bij een bezoek in ieder geval genoten van de waanzinnig mooie gave exemplaren. Voordeel van een doorleefd gebruikt exemplaar met mankementen (zoals mijn eigen auto's) is dat je ze dan ook gewoon dagelijks kunt gebruiken zomer en winter, iets wat ik denk ik niet zou doen als ik een sahara o.i.d. bijzonders zou hebben.
Ik heb bij een bezoek in ieder geval genoten van de waanzinnig mooie gave exemplaren. Voordeel van een doorleefd gebruikt exemplaar met mankementen (zoals mijn eigen auto's) is dat je ze dan ook gewoon dagelijks kunt gebruiken zomer en winter, iets wat ik denk ik niet zou doen als ik een sahara o.i.d. bijzonders zou hebben.
BARE METAL CAR
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
geld is in waarde lastig te houden....
een investering in welke vorm dan ook is momenteel gewoon slimmer....
En dan is een waardevaste, toch nog steeds schaarser wordende type auto, helemaal niet stom....
verder rag, las en klooi ik gewoon dagelijks verder aan een eend, heeeeerlijk!
een investering in welke vorm dan ook is momenteel gewoon slimmer....
En dan is een waardevaste, toch nog steeds schaarser wordende type auto, helemaal niet stom....
verder rag, las en klooi ik gewoon dagelijks verder aan een eend, heeeeerlijk!
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed