Marktplaats problemen
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Marktplaats problemen
Ik gebruik op Marktplaats.nl al jaren de zoekterm "2cv not c1" hiermee voorkom je dat je allerlei onzin advertenties te zien krijgt zoals distributie riemen voor je 2cv en een airco pomp. Vanaf gisteren werkt dit bij mij niet meer, ik krijg dan alleen wat model auto's te zien. Hebben meer mensen hier last van of moet ik de cookie instellingen veranderen?
Schultenbräu das ist mein Bier !
-
- Heavy user
hier idem, heel irritant.
ik ga iig een berichtje aan marktplaats sturen. ik hoop dat meer mensen dat gaan doen. alleen dan zal het misschien effect sorteren.
ik heb een zoekopdracht staan in de app en volgens mij kun je daar dan niet aanvinken "tweedehands" en ik wil ook niet alleen maar tweedehands...
maar ik wil ook niet al die loze advertenties met chip-tuning erbij hebben
ik ga iig een berichtje aan marktplaats sturen. ik hoop dat meer mensen dat gaan doen. alleen dan zal het misschien effect sorteren.
ik heb een zoekopdracht staan in de app en volgens mij kun je daar dan niet aanvinken "tweedehands" en ik wil ook niet alleen maar tweedehands...
maar ik wil ook niet al die loze advertenties met chip-tuning erbij hebben
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
ik heb nu in mijn zoekopdracht de zoekterm veranderd in "2cv" en ik moet zeggen dat het lijkt alsof die loze advertenties niet meer naar boven komen. even kijken op de langere termijn maar misschien hebben ze het zoeken zowaar verbeterd.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Een mail geschreven naar Marktplaats en onderstaand antwoord gekregen.
"Goedemiddag Boudewijn,
Je geeft aan dat je de laatste dagen andere zoekresultaten te zien krijgt dan je gewoonlijk gewend bent.
We zijn inderdaad bezig met een aantal aanpassingen in de zoekmachine. Jammer om te horen dat je hierdoor niet de gewenste resultaten krijgt. Ik zou je willen aanraden te zoeken met de zoektermen 2cv - c1, gezien de manier voor het doen van een wildsearch is aangepast. Kijk ook hier voor meer informatie.
Ik vind het heel jammer om te horen dat je van de aanpassing last ondervindt. Ik heb je feedback hierover intern opgeslagen. Mochten wij meerdere meldingen hierover ontvangen dan verzamelen wij de informatie om te kijken of hier mogelijk een oplossing voor te vinden is.
Heb je nog vragen dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Margriet
Medewerker Klantenservice
www.marktplaats.nl"
"Goedemiddag Boudewijn,
Je geeft aan dat je de laatste dagen andere zoekresultaten te zien krijgt dan je gewoonlijk gewend bent.
We zijn inderdaad bezig met een aantal aanpassingen in de zoekmachine. Jammer om te horen dat je hierdoor niet de gewenste resultaten krijgt. Ik zou je willen aanraden te zoeken met de zoektermen 2cv - c1, gezien de manier voor het doen van een wildsearch is aangepast. Kijk ook hier voor meer informatie.
Ik vind het heel jammer om te horen dat je van de aanpassing last ondervindt. Ik heb je feedback hierover intern opgeslagen. Mochten wij meerdere meldingen hierover ontvangen dan verzamelen wij de informatie om te kijken of hier mogelijk een oplossing voor te vinden is.
Heb je nog vragen dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Margriet
Medewerker Klantenservice
www.marktplaats.nl"
Schultenbräu das ist mein Bier !