hello
Ik heb sinds augustus een gereviseerd (zelf gedaan) visablok. Nu sinds een paarweken heeft ie het moeilijk met starten als ie een paar uur heeft stilgestaan.
Ik moet dan blijven starten met choke en pompen met gas. na een aantal minuten( hangt er vanaf hoelang ie heeft stilgestaan) slaagt die dan aan en moet ik nog paar keer starten want valt ie terug stil. Nu als ik de eerste keer de sleutel omdraai als ik instap (na stilstand) dan draiit ie rond en ploft direct en daarna is het pecies alsof bezine op is. kdacht al aan kapotte naftpomp?
Of de sproeier bezetting of verstopte sproeier? omdat ie ook stil valt als ik direct volgas geef. hij krijgt dan precies te weinig of teveel benzine. Nu ik heb dit daarstrak ook zonder luchtfilter gedaan. (zit namelijk nog eendfilter op) en toen had die het ook. op auto strade tegen 125 en dan volgas houdt ie ook in maar dat kan de eend lucht filter zijn dacht ik ?
Nu als ie eindelij kdraait en ik leg hel stil en start dan terug is dit geen probleem dan is het tik en hij draait.
enige tips ?
na paar uur stilstaan moeilijk starten
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Re: na paar uur stilstaan moeilijk starten
Klinkt als verzuipen. Is je acceleratiepompje nog goed? Heb je ook wat aan de carburateur/sproeiers veranderd?
La vie est belle.
hello
hij ploft inderdaad in de uitlaat maar dit kan zijn omdat er een lek is waar de sigaar begint. Nu het is begonne sinds mijn spruitstuk losstond. Ik heb dit dan terug vast gezet. Ik kan nog eens zien dat er toen geen pakking is uitgevlogen maar denk het niet.
Heeft dit accelerratie pompje iets met het starten te maken?
sproeier bezetting ben ik afgebleven alleen co vijs.
Nu zou het kunnen dat er een sproeier verstopt is ?
kan ook eens zien dat mijn spruitstuk niet gescheurd is. wie weet
nog tips is een visablokje met 644 koppen en 630 nokkenas Kan het zijn dat de sproeiers hie te klein voor zijn ?
hij ploft inderdaad in de uitlaat maar dit kan zijn omdat er een lek is waar de sigaar begint. Nu het is begonne sinds mijn spruitstuk losstond. Ik heb dit dan terug vast gezet. Ik kan nog eens zien dat er toen geen pakking is uitgevlogen maar denk het niet.
Heeft dit accelerratie pompje iets met het starten te maken?
sproeier bezetting ben ik afgebleven alleen co vijs.
Nu zou het kunnen dat er een sproeier verstopt is ?
kan ook eens zien dat mijn spruitstuk niet gescheurd is. wie weet
nog tips is een visablokje met 644 koppen en 630 nokkenas Kan het zijn dat de sproeiers hie te klein voor zijn ?